- فیلم و سینما

نخستین فیلم «ایتن کوئن» آماده نمایش شد

نخستین اطلاعات و اخبار از اولین فیلم سینمایی ایتن کوئن، بعد از جدایی از برادرش در فیلمسازی منتشر شد.

این فیلم که با عنوان «عروسک‌ها را فراری بده» (Drive-Away Dolls) تولید شده است، اثری است که فیلمنامه آن را ایتن به همراه همسرش به نگارش درآورده و یکی از آثار قدیمی این هنرمند است که در طول این سال‌ها به سراغش نرفته بودند. اما حالا و پس از اینکه قرار شد جدا از جوئل، برادرش به حرفه فیلمسازی ادامه دهد، به سراغ آن رفته.

دو سال گذشته فیلم جوئل کوئن به نمایش درامد، نخستین فیلمی بود که این دو برادر به عنوان سازنده در آن حضور نداشتند و حالا ایتن نیز اولین فیلم تک نفره اش را تولید کرده است.

این فیلم بازیگران مطرح زیادی دارد که می‌توان آن را یکی از نقاط قوت اثر دانست. مارگارت کوالی، جرالدین ویسواناتان، پدرو پاسکال، کولمن دومینگو، بنی فلدستاین، بیل کمپ و مت دیمون بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فیلم جدید ایتن کوئن که درون مایه‌ای کمدی دارد، راوی زندگی شخصی به نام جیمی است. او در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات ناشی از بهم خوردن رابطه احساسی طولانی مدتش است و تصمیم می‌گیرد تا یک سفر جاده‌ای را با دوسش ماریان آغاز کند. در این بین آن‌ها با گروهی از مجرمین برخورد خواهند کرد و سفرشان طبق برنامه از پیش تعیین شده پیش نخواهد رفت!

این فیلم طبق اعلام رسمی سازندگان، در تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) به صورت جهانی به نمایش درمی‌آید.

خبرگزاری آنا

دیدگاهتان را بنویسید