- فرهنگی, هنر

نمایش «برداشت آزاد» در جشنواره تئاتر فجر چهل و دوم به روی صحنه می رود

نمایش برداشت آزاد اثر منتخب جشنواره تئاتر معلولین کاسپین، به عنوان نماینده استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس در جشنواره تئاتر فجر چهل و دوم به روی صحنه می رود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان،نمایش برداشت آزاد به نویسندگی مرجان ریاحی و کارگردانی محمد حسین علیپور و ریحانه جباری به عنوان نمایش برگزیده جشنواره منطقه ای کاسپین به جشنواره تئاتر فجر چهل و دوم راه پیدا کرد.

این نمایش به عنوان نماینده استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس در بخش فراگیر و در روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه ساعت 15 در تالار هنر تهران میزبان دوستداران هنرنمایش خواهد بود.

نمایش برداشت آزاد به همت انجمن نابینایان و کم بینایان میلاد گنبد تولید شده و در آن مسلم کریمی ، مهران پیمان ، احمد بذرافشان ، عطیه قاسمی ، سوسن قاسمی ، امیرحسین رئیسی ، فاطمه جرجانی ، مهدی بیات ، زهرا گلی ، سعیده میرنژادی ، محمد افسری ومحمد خیرخواه به ایفای نقش می پردازند.

گفتنی است، نمایش «بی هوده» به نویسندگی و کارگردانی یاسین رضوانی از استان گلستان که چندی پیش به عنوان اثر برگزیده منطقه خاوران انتخاب شده بود، به عنوان دیگر نماینده استان گلستان در روز سه شنبه  سوم بهمن ماه در ساعت 16 در تالارسایه مجموعه تئاتر شهر در بخش مسابقه تئاتر ایران به روی صحنه خواهد رفت.

همچنین نمایش «دشمن خدا» به نویسندگی عمادالدین رجبلو و کارگردانی مجید عراقی از هنرمندان گلستانی ساکن مرکز  نیز در بخش مسابقه تئاتر ایران در روز پنج شنبه 5 بهمن ماه در تالار شهید قشقایی مجموعه تئاتر شهر میزبان نگاه تماشاگران خواهد بود.