- صداوسیما

وعده رئیس رسانه ملی برای تولید‌ سریال‌ و فیلم‌های سینمایی در استان‌ها/ باید از فضای پایتخت‌‌ خارج شویم + تصاویر

رئیس سازمان صدا و سیما با تاکید بر ‌تولید‌ سریال‌ و فیلم‌های سینمایی در استان‌ها گفت: باید کارها از نمای آپارتمان‌نشینی و پایتخت‌نشینی خارج و به فضای طبیعی جای جای کشور منتقل شود.

پیمان جبلی در جریان بازدید از مراحل تولید و ضبط سریال “‌مادر سوجان‌” در سیاهکل اظهار داشت:‌ تولید فیلم و سریال در استان‌های مختلف کشور در راستای رویکرد عدالت گستری رسانه ملی است.

رئیس سازمان صدا و سیما افزود:‌ آنچه مسلم است اینست که داستان‌های جذاب اعم از تاریخی، اجتماعی و تمدنی در همه جای ایران ظرفیت غنی برای تولید محتواست.

وی با بیان اینکه گیلان با توجه به ظرفیت‌های مملو طبیعی، انسانی و هنری شایسته بهره مندی از شهرک سینمایی است، ادامه داد: این استان و استان‌های شمالی از بهترین مناطق کشور برای نشان دادن جاذبه‌ها و ظرفیت‌ها از قاب دوربین است.

وی تاکید کرد: تولیدات سریالی و سینمایی در استان‌های متعدد کشور یکی از مصادیق عدالت‌گستری است برای اینکه کارها از نمای آپارتمان‌نشینی و پایتخت‌نشینی خارج و به فضای طبیعی جای جای کشور منتقل شود.

اسدالله عباسی استاندار گیلان  نسز در جریان بازدید از مراحل تولید و ضبط سریال” مادر سوجان ” با حضور پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی در سیاهکل اظهار داشت: تاریخ گیلان مملو از وقایع و مفاخر ارزنده بسیاری است که هر کدام از آنها فارغ از نگاه کلیشه‌ای می‌تواند زمینه تولید یک فرآورده فاخر سینمایی یا تلویزیونی باشد.

وی افزود: آمادگی داریم ظرفیت‌های موجود استان را در راستای ساخت سریال‌های فاخر و ارزشمند، در اختیار صدا و سیما قرار دهیم تا واقعیت‌ها از نگاه جذاب دوربین و هنر به نسل نو انتقال یابد.

تسنیم