- ورزش

پیش‌بینی جالب ستاره سابق رئال در مورد ال‌کلاسیکو

میاتوویچ که زننده گل قهرمانی رئال در فینال سال ۱۹۹۸ لیگ قهرمانان برابر یوونتوس بود به تیم محبوبش در آستانه ال‌کلاسیکو هشدار داد.

رئال و بارسا در شرایطی کاملا متفاوت به ال‌کلاسیکو رسیده‌اند. رئال میزبان است و روحیه‌ای مضاعف دارد، ولی بارسلونا بعد از حذف از لیگ قهرمانان اصلا شرایط روحی خوبی ندارد. رئال با هشت امتیاز اختلاف صدرنشین است و حتی با مساوی نیز یک قدم مثبت به سمت قهرمانی بر می‌دارد.

میاتوویچ هشدار داد که رئال نباید بارسا را دست کم بگیرد. او به کادنا سر گفت: «این دیداری است که همه دنیا می‌خواهند تماشایش کنند. من الان در رئال هیچ سمتی ندارم، ولی بسیاری از دوستان و آشنایان از من درخواست بلیط بازی را کرده‌اند. همه نیز می‌گویند رئال بازی را برنده می‌شود، اما ال‌کلاسیکو غیر قابل پیش‌بینی است.»

میاتوویچ ادامه داد: «این اولین ال‌کلاسیکو در برنابئوی جدید است و می‌دانم انگیزه بازیکنان چقدر بالاست. معتقدم رئال اصلا نباید بارسا را از پیش باخته بداند. ال‌کلاسیکو‌های زیادی دیده‌ایم که تیمی در شرایط بهتر رسیده و در نهایت بازی را باخته است. معتقدم بارسا می‌تواند امشب برنده شود، چون چیزی برای از دست دادن ندارد. امیدوارم بازیکنان رئال بازی را کاملا جدی بگیرند و کار قهرمانی را همین امشب یک‌سره کنند.»

انتخاب