- تکنولوژی

گوشی الجی G8X ThinQ با سه نمایشگر و دوربین ۳۲ مگاپیکسل

گوشی الجی G8X ThinQ : صنعت گیمینگ در سال های اخیر با سرعت رشدی قابل توجهی روبرو بوده و این سرعت سرمایه ی زیادی را به آن تزریق کرده و اکنون شرکت های بسیاری سهم خود را از این بازار می خواهند. شرکت هایی نظیر سامسونگ ، اپل ، گوگل و دیگر شرکت های تولید کننده ی گوشی های هوشمند مانور زیادی بر روی تولید گوشی های گیمینگ داشته اند و گوشی های خود را با ویژگی هایی خاص ارائه کرده اند تا بتوانند از رقبا پیشی گرفته و محصولات خود را به فروش برسانند.

ارائه شدن Apple Arcade و Google Play Pass موجب شده تا رقابت این شرکت های بزرگ حال و هوایی متفاوت به خود بگیرند و آنها با جدیت بیشتری آن را دنبال کنند. اما در این میان شرکت LG خیلی در رقابت حضور نداشته و گوشی هایی با سخت افزار مورد نیاز گیمینگ را تولید نکرده اما به نظر میرسد که قرار نیست شرایط اینگونه باقی بماند.

گوشی الجی G8X ThinQ با سه نمایشگر

در ابتدای ماه جاری شرکت LG از گوشی پرچمدار تازه ی خود که قابل استفاده با دو نمایشگر بود با عنوان گوشی الجی G8X ThinQ رونمایی نمود. با اینکه این گوشی طراحی غیر معمولی داشته و با دیگر گوشی های موجود در بازار متفاوت است ، به گونه ای که مشخص نیست که آیا می تواند کاربردی باشد یا خیر. اما LG روشی مناسب برای تبلیغ آن پیدا کرده و قصد دارد با ادامه ی این روش زمانی که فروش این گوشی در ماه آینده آغاز شد ، نظر بسیاری را به پرچمدار تازه ی خود جلب کند.

یکی از نمایندگان شرکت ال جی گفته که این شرکت زمینه ی گوشی های گیمینگ را بسیار مناسب برای سرمایه گذاری می داند و گوشی LG G8X ThinQ که جایگزین گوشی جدید الجی G8X ThinQ خواهد شد آماده است تا بازی های بسیاری را با کیفیت بالا و به صورت کاملا متفاوت نسبت به دیگر گوشی های موجود در بازار اجرا کند و به عقیده ی آنها بهترین گوشی مخصوص گیمینگ خواهد بود.

او در ادامه ی صحبت های خود گفته که 5 دلیل اصلی وجود دارد که برتری گوشی پرچمدار LG را نسبت به دیگر گوشی ها ثابت کند. نخستین ویژگی این بوده که می توان گیم پدی را که بر روی نمایش پایینی قرار گرفته به دلخواه خود تغییر داد. نمایشگر زیرین این گوشی تمام صفحه بوده و در تمامی نقاط آن از حسگر استفاده شده تا بتوانید به میل خود جای دکمه ها را عوض کرده و برای بازی های شوتینگ ، اکشن ، مسابقه ای و ورزشی از آن استفاده کنید.

گوشی الجی G8X ThinQ با سه نمایشگر

دومین ویژگی برتر  گوشی جدید ال جی G8X اپلیکیشن راه اندازی بازی ها بوده که دو نمایشگره بودن این گوشی موجب شده تا بتوانید دسترسی سریعتری به کانال گیمینگ یوتیوب داشته باشید. علاوه اینکه این دو نمایشگره بودن موجب شده تا بتوان بازی را بر روی یک نمایشگر اجرا کرده و بر روی نمایشگر دیگر از دیگر بازیکنان نظرهای مختلفشان را در مورد اجرای بازی پرسید. علاوه اینکه می توانید در حین بازی پیام های دیگران را دیده و به آنها پاسخ دهید.

دلیل چهارم این بوده که می توانید بدون اینکه تصویر بازی را برای دیدن صفحه تنظیمات حذف کنید ، صفحه ی تنظیمات را بر روی نمایشگر پایینی داشته و با تغییر دادن آنها ، تفاوت را در نمایشگر بالایی مشاهده نمایید. دلیل پنجم سیستم صوتی استفاده شده در آن بوده که به گفته ی LG اسپیکرهای 1.2 واتی که در دو سمت نمایشگر قرار گرفته اند و فناوری 32 بیتی Hi-Fi Quad DAC طراحی شده توسط Meridian Audio ویژگی پخش صدای سه بعدی دارد و این ویژگی می تواند به بازیکنان کمک کند تا متوجه شوند دشمن از چه سمتی در حال نزدیک شدن به آنها است.

مهمترین ویژگی سخت افزار گوشی LG G8X ThinQ

آخرین و مهمترین ویژگی سخت افزار استفاده شده در گوشی LG G8X ThinQ  بوده که کاملا مناسب برای گیمینگ می باشد و پردازنده ی Qualcomm Snapdragon 855 می تواند تمامی بازی ها را با کیفیت بالا اجرا کند.

 

منبع:dgtor

دیدگاهتان را بنویسید