- تکنولوژی

گوشی تاشو بعدی هواوی تا یک ماه دیگر از راه می‌رسد

 

گزارشی جدید ادعا کرده که هواوی تا قبل از پایان سال جاری از یک گوشی تاشو فلیپ رونمایی خواهد کرد.

تا به امروز، هواوی دو گوشی تاشو با طراحی صدفی‌ (فلیپ) را روانه بازار کرده است. اولین گوشی تاشو فلیپ این برند هواوی P50 Pocket نام داشت و در دسامبر سال ۲۰۲۱ معرفی شد. در ماه نوامبر سال بعد، هواوی از نسخه جدید این دستگاه موسوم به Pocket S پرده‌بردای کرد. در این رابطه، انتظار می‌رفت که غول فناوری چینی امسال نیز از یک گوشی تاشو فلیپ جدید رونمایی کند.

حالا به تازگی گزارشی در دسترس قرار گرفته که ادعا می‌کند هواوی تا پایان سال جاری میلادی از یک گوشی تاشو رونمایی خواهد کرد که هواوی Pocket S2 نام دارد. در این گزارش همچنین به بخشی از مشخصات فنی گوشی موردانتظار هواوی نیز اشاره شده است.

افشاگری شناخته‌شده به نام Teme رندری از هواوی Pocekt S2 را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد این گوشی با زبان طراحی مشابه نسل‌های قبلی خود روانه بازار خواهد شد. در این راستا، پنل پشتی Pocket S2 میزبان دو ماژول دایره‌ای‌شکل خواهد بود. اولین ماژول در خود سه سنسور دوربین به همراه فلاش LED را داده است که طراحی آن یادآور چینش دوربین‌های سری آنر مجیک ۶ است.

ماژول دوم دستگاه نیز نقش نمایشگر کاور را ایفا می‌کند. این نمایشگر اطلاعات مختلفی مانند نوتفیکیشن‌ها و زمان را نشان می‌دهد. در سمت راست بدنه گوشی به احتمال زیاد کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و سنسور اثرانگشت جای خواهند گرفت.

افشاگر Teme در ادامه ادعا کرده است که هواوی Pocket S2 در ماه دسامبر سال جاری و به همراه سری هواوی نوا ۱۲ رونمایی خواهد شد. یک گزارش دیگر اذعان داشته که گوشی تاشو هواوی در هفته دوم دسامبر معرفی خواهد شد. به علاوه، شایعه شده که هواوی Pocket S2 به تراشه سری Kirin 8 مجهز خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که هواوی در حال توسعه دو گوشی به نام‌های نوا ۱۲ و نوا ۱۲ پرو است که به ترتیب از تراشه‌های Kirin 830 و Kirin 9000s بهره خواهند برد.