- ورزش

یزدانی: انگیزه‌ام برای المپیک زیاد است/ دوست دارم مربی‌ام در کنارم باشد

 

دارنده ۹ مدال کشتی آزاد جهان و المپیک: انگیزه‌ام برای المپیک زیاد است و هیچ‌گاه بی‌انگیزه نبودم و تلاش زیادی برای آینده‌ام می‌کنم و امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانیم بهترین اتفاق را رقم بزنم.

 حسن یزدانی امروز (دوشنبه) در مراسم تجلیل از مدال‌آوران قهرمانی جهانی درباره ناعدالتی در ورزش، اظهار داشت: در این زمینه صحبت نمی‌کنم زیرا علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی درباره این ناعدالتی‌ها صحبت کرده و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد.

وی افزود: انگیزه‌ام برای المپیک زیاد است و هیچ‌گاه بی‌انگیزه نبودم و تلاش زیادی برای آینده‌ام می‌کنم و امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانیم بهترین اتفاق را رقم بزنم و پرچم کشورمان را به اهتزاز دربیاورم و سرود جمهوری اسلامی را طنین انداز کنم.

قهرمان کشتی جهان درباره حضور مسلم همتی در کنارش به عنوان مربی عنوان کرد: همتی مربی سازنده‌ من است و از کودکی تا الان برایم زحمت کشیده و دوست دارم در کنارم باشد. در این زمینه در آینده تصمیم‌گیری می‌شود و پژمان درستکار و کادر فنی فدراسیون باید تصمیم بگیرند. همواره قدردان زحمت مربی خودم هستم و در شهرستان هم باشم پیش همت مسلمی تمرین می‌کنم. من در بحث فنی و مربیگری دخالت نمی‌کنم و هر تصمیمی بگیرند تابع امر فدراسیون و سرباز تیم ملی هستیم.

وی گفت: پیشکسوتان و بزرگان همواره در صحبت‌های خود به ما محبت دارند و نیم نگاهی به ما می‌اندازند و امیدوارم هر چیزی که خدا بخواهد اتفاق بیفتد.

ایرنا