- دکوراسیون داخلی

۱۷ ایده دکوراسیون آشپزخانه با رنگ قرمز

اگر درآستانه عروس شدن هستید، آشپزخانه خانه ای که قرار هست در آن زندگی کنید، حتما برایتان مهم ترین بخش خانه هست. در نتیجه طراحی دکوراسیون و انتخاب وسایل جهیزیه و هماهنگی بین آن ها در اولویت ها قرار می گیرد. اما نمی شود از دکوراسیون صحبت کرد و رنگ های استفاده شده در آن را نادیده گرفت.

وقتی در مورد قرمز حرف میزنیم دقیقا از چه می گوییم 

رنگ می تواند به آشپزخانه شکل بدهد و همچنین گرما و شخصیت به آن اضافه کند. انتخاب شما می تواند یک رنگ لطیف یا قوی باشد، ولی اگر به اثر رنگ ها باور داشته باشید، کمتر رنگی مثل رنگ قرمز به اشپزخانه شما روح می دهد. قرمز رنگ بدون زمانی هست و همیشه بیانگر شور و اشتیاق، عشق، انرژی و قدرت بوده است. همچنین مشهور به اشتها آور بودن هم هست که این مورد کاملا با کارکرد آشپزخانه همخوانی دارد.

پوشش دهنده نقاط ضعف آشپزخانه

اگر آشپزخانه شما نورگیر نیست، نا امید نشوید. چون که قرمز می تواند به آشپزخانه شما جلوه چشم نوازی بدهد. نمای زیبایی که این رنگ در پس زمینه آشپزخانه ایجاد خواهد کرد، هر نقصان و عیبی را پنهان خواهد کرد. علت این موضوع هم این هست که وجود کمترین رنگ قرمزی توجه ها را به سمت خود جلب می کند و عیب ها را کم رنگ می کند.

ترکیب با رنگ های دیگر

استفاده از رنگ قرمز در آشپزخانه می تواند همراه با ترکیب دیگر رنگ ها هم باشد. رنگ سیاه یک گزینه مناسب برای توام شدن با قرمز می تواند باشد. هر چند ترکیب رنگ کرم یا سفید با قرمز هم جواب خود را پس دادند. اگر می خواهید کمی کلاسیک کار کنید می توانید از قرمز را با رنگ چوب هم ترکیب نمایید

در کجای آشپزخانه استفاده می شود؟

رنگ قرمز می تواند در دیوارها یا کابینت ها و حتی بعضی وسایل قرارگرفته در آشپزخانه نیز باشد. حتی اگر در منزل جدید مستاجر هستید و قصد هزینه کردن یا تغییر در خانه ندارید، می توانید از المان های کوچک و جزئی مانند رومیزی، دستمال ها، صندلی ها یا چراغ های آویز قرمز رنگ بهره ببرید و مطمئن باشید که نتیجه مد نظر خود را تا حدود زیادی بدست خواهید آورید.

در ادامه ۱۷ آشپزخانه که با رنگ قرمز مزین شده را مشاهده بفرمایید.

دکوراسیون آشپزخانه به رنگ قرمز

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

دکوراسیون اشپزخانه عروس

دکوراسیون آشپزخانه جدید قرمز

جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه قرمز

اشپزخانه عروس مدرن

دکوراسیون اشپزخانه قرمز و سفید

دکوراسیون اشپزخانه زرشکی

دکوراسیون آشپزخانه 2019

ایده اشپزخانه عروس

دکوراسیون کابینت آشپزخانه قرمز

دکوراسیون اشپزخانه سفید و قرمز

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی قرمز

عکس دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون اشپزخانه کوچک قرمز

 

دیدگاهتان را بنویسید