- فرهنگی

حال عمومی احمدرضا احمدی خوب است

صفحه‌ای به نام احمدرضا احمدی که تحت نظر فرزند این شاعر و نویسنده پیشکسوت اداره می‌شود، امروز (دوازدهم خردادماه) با اعلام آخرین وضعیت جسمی او نوشته است: «باتری قلب شاعر عوض شد و به لطف پزشکان و انرژی و مهر شما حال عمومی‌اش مساعد است و در صورت صلاحدید پزشک معالج، به زودی راهی خانه خواهد شد.»

ماهور احمدی دیروز درباره بستری شدن احمدرضا احمدی در بیمارستان نوشته بود: «بابا چند روزی پاش ورم شدید داشت، دکتر داروهاش رو تغییر داد ولی بهتر نشد. دیشب با دکتر تماس گرفتیم و گفت باید سریع بستری بشه. ساعت ١١ دیشب در سی‌سی‌یو بستری شد. مشکل از باتری قلبه که ضعیف شده و عملکرد قلب رو پایین آورده و در نتیجه کلیه درست کار نمی‌کنه. طی چند روز آینده باتری عوض می‌شه. دوستان خوبم حتما شما رو در جریان وضعیت بابا قرار می‌دم. نگران نباشید و مثل همیشه دعاها و انرژی‌های خوب‌تون رو شامل حال بابا کنید.»

احمدرضا احمدی، شاعر و نویسنده متولد ۳۰ اردیبهشت ۱۳۱۹ در کرمان است. از آثار او در حوزه شعر می‌توان به «دفترهای واپسین»، «دفترهای سالخوردگی»، «هزار اقاقیا در چشمان تو هیچ بود» و «روزی برای تو خواهم گفت» و از آثار او در حوزه کودک و نوجوان می‌توان به «دیگر در خانه پسرک هفت صندلی بود»، «دخترک ماهی تنهایی» و «مزرعه گل‌های آفتابگردان» اشاره کرد.

بولتن نیوز

دیدگاهتان را بنویسید