- فرهنگی

حضور محمد میرکیانی نویسنده برجسته کودک و نوجوان در آرامگاه مهدی آذریزدی

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، محسن رفیعی مدیرکل کتابخانه های عمومی به همراه محمد میرکیانی با حضور در آرامگاه مهدی آذریزدی به وی ادای احترام کردند.

 بنا به این گزارش،همزمان با نوزدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه ها ی عمومی کشور،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و کتابخانه های عمومی استان یزد ،طرح “کتابگردی” با هدف معرفی کتابخانه ها و خدمات آنها به مردم شریف استان را به میزبانی کتابخانه مرکزی یزد وبا حضور دکتر محمد میرکیانی ، نویسنده برجسته حوزه کودک و نوجوان برگزار نمودند.
همراه با این برنامه نشست علاقه مندان به نویسندگی در حوزه کودک و نوجوان با محمد میر کیانی نویسنده نام آشنای  حوزه کودک و نوجوان از ساعت 9/30 تا 11 در محل کتابخانه مرکزی یزد برگزار شد .
میرکیانی نویسنده خوشنام ادبیات کودک و نوجوان ضمن تقدیر از همت مدیران استان برای ساماندهی مقبره پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران گفت: آذریزدی بر گردن ما حق بزرگی دارد و شخصیت او باید بیشتر و بهتر پرداخته شود.

محمد میرکیانی، نویسنده و منتقد ادبیات داستانی سال 1337 در تهران متولد شد. وی بیش از60 کتاب تالیفی را در کارنامه خود دارد. از جمله این آثار می‌توان به «حکایت‌های کمال»، «دلاوران قلعه خورشید»، «قصه ما همین بود» و «روزی بود روزی نبود» اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید