- فرهنگی

فراخوان تالیف و تدوین کتاب منتشر شد

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد قزوین عنوان کرد: فراخوان تالیف و تدوین کتاب در حوزه ایثار و شهادت با محوریت شهدا، جانبازان و آزادگان استان قزوین منتشر شد.
 

قزوین_ فاطمه نسخه‌چی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: فراخوان تالیف و تدوین کتاب در حوزه ایثار و شهادت با محوریت شهدا، جانبازان و آزادگان استان قزوین منتشر شد.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند فایل pdf کتاب را در سایت نوید شاهد قزوین به آدرس https://navideshahed.com/fa/forms/639 بارگذاری کنند و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با 02833221292 تماس حاصل نمایند.

این مسئول بیان کرد: فراخوان تالیف و تدوین کتاب از یکم خرداد ماه سال جاری آغاز شده و علاقمندان تا بیست و پنجم همین ماه فرصت دارند در این فراخوان شرکت کنند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد: شرکت در این فراخوان برای عموم آزاد است و محدودیت سنی ندارد.

وی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شناساندن سیره و منش شهدای مدافع حرم به آحاد جامعه به‌ویژه جوانان و افزایش رفتار‌هایی با موضوع ایثار اجتماعی در جامعه از جمله اهداف فراخوان یاد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید