- فیلم و سینما

فیلم جدید کارگردان فیلم «انگل» مارس ۲۰۲۴ اکران می‌شود

در این فیلم که بر اساس رمان میکی ۷ اثر ادوارد اشتون توسط برادران وارنر در حال ساخت است، در کنار رابرت پتینسون، تونی کولت، مارک رافلو، نائومی آکی و استیون یون ایفای نقش می‌کنند.

بونگ جون-هو کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس اهل کره جنوبی نویسنده و کارگردان فیلم‌های انگل و خاطرات قتل بر اساس داستان واقعی قتل‌های زنجیره‌ای هواسئونگ، میزبان و فیلم علمی تخیلی برف‌شکن است.

او چهار جایزه اسکار برای فیلم انگل در سال ۲۰۱۹ دریافت کرد. این فیلم در بخش اصلی جشنواره فیلم کن حضور داشت و برنده نخل طلای بهترین فیلم شد.

انگل پرفروش‌ترین فیلم کره جنوبی در تاریخ و همچنین برنده بهترین فیلم اسکار به عنوان نخستین فیلم غیرانگلیسی زبان شد.

جزئیاتی از داستان این فیلم تاکنون اعلام نشده و این که کارگردان کره‌ای تا چه میزان قصد دارد به محتوای کتاب اشتون پایبند باشد مشخص نیست.

میکی ۱۷ نخستین فیلم بونگ پس از انگل و دومین فیلم علمی تخیلی کارگردان کره ای پس از برف‌شکن است.

نام رابرت پتینسون ستاره فیلم آینده بونگ در میان رتبه‌بندی بازیگران با بیشترین دستمزد در جهان قرار گرفته است. در سال ۲۰۱۰، نام او در فهرست مجله تایم از ۱۰۰ شخص تأثیرگذار در جهان و همچنین در فهرست یکصد ستاره ثروتمند فوربز قرار گرفت.

وارنرز پیکچرز برای سال ۲۰۲۴ چندین اکران پرمخاطب از جمله ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم در ۱۲‌آوریل، مکس دیوانه اسپین آف Furiosa با بازی آنیا تیلور جوی در ۲۴ می و جوکر: جنون دو نفره برای ۴ اکتبر را در برنامه دارد.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید