- فیلم و سینما, هنر

فیلم هنرمند قشمی به جشنواره مالزی راه یافت

فیلم کوتاه «قرمز کوچک، آبی بزرگ» که کارگردانی آن توسط هنرمند قشمی، اصغر بشارتی با همراهی سید حامد نوبری بر عهده داشته‌است، به بخش رقابتی جشنواره فیلم کوتاه (G-Short) کشور مالزی راه پیدا کرد.

بشارتی  گفت: تهیه کنندگی، تصویربرداری و صدابرداری این فیلم کوتاه نیز بر عهده من بوده و  نوبری نویسنده این اثر  است.

وی افزود: مدت زمان این فیلم ۶۰ ثانیه است که اصلاح رنگ و جلوه‌های ویژه آن توسط منصور وحدانی انجام شد.

این هنرمند قشمی ادامه داد: امین اردانی این فیلم را صداگذاری و یونس دهقانی نیز طراحی پوستر فیلم را طراحی کرده‌اند.

وی اظهار کرد: این فیلم یک بازیگر داشته که سمیر امیدوار نقش آن را بازی کرده است.

بشارتی افزود: در این فیلم به دغدغه‌های محیط زیستی و همچنین مشکلات و بحران‌های ناشی از کم آبی و آثار آن بر زندگی موجودات پرداخته است.

وی خاطرنشان کرد: شعار این دوره از  جشنواره بین المللی فیلم کوتاه مالزی، «کوتاه اما قدرتمند» است که نوزدهم تیرماه سال جاری در شهر پنانگ مالزی برگزار می شود.

بشارتی فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه عکاسی و مستندسازی از سال ۱۳۸۶ آغاز کرد. وی تاکنون با حضور در افزون بر ۱۵۰ جشنواره ملی و بین‌المللی توانسته  قشم را به عنوان یک جزیره گردشگری با ظرفیت‌های زیبا به مردم دنیا معرفی کند.

نشان طلایی مسابقه بین المللی عکس آساهی شیمبون کشور ژاپن، مدال طلای مسابقه بین المللی بریستول کشور انگلستان، نشان طلای مسابقات بین المللی آرولای ترکیه، برنز F۲ آرژانتین، دیبلم افتخار جشنواره بین المللی پولیدف بلغارستان، کسب روبان افتخار مسابقه عکس بین المللی پرسپکتیو هند و تقدیر جشنواره بین المللی خیام در ایران بخشی از افتخاراتی است که طی چند سال اخیر نصیب این هنرمند قشمی شده است.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید