- فیلم و سینما

آغاز تصویربرداری فیلم داستانی پُلُتیک در مازندران

فیلم داستانی پلتیک در ساحل خزرآباد ساری استان مازندران به کارگردانی محسن نجفی سوادکوهی، تهیه کنندگی احمد خواجوند و نویسندگی مسعود محسنی نژاد کلید خورد.

خلاصه فیلم نامه این فیلم کوتاه به ماجرای بمب گذاری افرادی در یک اتومبیل در مقابل یک مسجد می پردازد که بر اثر اشتباه در تنظیم زمان انفجار، انفجار به عقب می افتد و…

احمد خواجوند، احمد فرجی، جلال ذبیحی، سهم الدین دارایی، حسین نور الهی، تیمور نوربخش، حبیب لایقی و علیرضا سیاهپوش در این فیلم کوتاه به ایفای نقش می پردازند.

 در بخش عوامل اجرایی این فیلم کوتاه، احمد فرجی کوتنایی به عنوان جانشین تهیه، تیمور نوربخش به عنوان مدیریت تولید، محمد هادی اسدی به عنوان دستیار تولید، ناصر طاهریان به عنوان سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریز، آرمان رجبفردی و امیرحسین میرزایی به عنوان دستیاران کارگردان و پرنیا برومند به عنوان منشی صحنه همکاری دارند.

مدیر تصویر برداری این فیلم کوتاه را داوود رحمانی با دستیاری علی امامی، محمد غفاری، علیرضا اسماعیلی و امیر حسین شیر پور عهده دار هستند.

در بخش صدا داوود قلی پور به عنوان مدیر صدا برداری و میثم حمزه به عنوان دستیار صدا برداری در تولید این فیلم کوتا حضور دارند.

مهران بهرامی به عنوان طراح صحنه و لباس، میلاد طهماسبی به عنوان دستیار صحنه، مهدی معینی به عنوان طراح چهره، وحید احمدی به عنوان چهره پرداز، چکاوک قاضی زاده به عنوان عکاس پشت صحنه، موسسه آوای فرهنگ شهر قرن و موسسه فرهنگی و هنری پارسای مهر قرن به عنوان مجری طرح در این فیلم کوتاه همکاری دارند.

مصطفی درزمان، حبیب لایقی و حسن گرزین به عنوان مسوول تدارکات و رمضان کاظمی و مصطفی عباسی به عنوان مسوول حمل و نقل یاری گر مجموعه تصویر برداری این فیلم کوتاه هستند.

ایکنا

دیدگاهتان را بنویسید