- فرهنگی

از ظرفیت جشنواره امام رضا(ع) باید در سطوح ملی و بین المللی استفاده شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: وجود امام رضا(ع) حجت خداوند بر جن و انس است در حالیکه ما برای معرفی این شخصیت نباید فقط در سطح مشهد اقداماتی را انجام دهیم، زیرا لازم است از ظرفیتهای چنین جشنواره ای با تولیدات محتوایی، در سطوح بالاتر به معرفی امام رضا(ع) بپردازیم.

به گزارش ستاد خبری بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، حجت الاسلام و المسلمین محمد احمدزاده، افزود: جشنواره بین المللی امام رضا(ع) خیلی عالی برگزار شد، این برنامه فرصتی است تا استعدادها شناسایی، شکوفا و دیده شوند و برای استفاده جامعه مورد بهره برداری قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: در اختتامیه این جشنواره یکسری آثار و تولیدات در بخشهای مختلف اتفاق افتاد که با دیده شدن، تکریم شدن، تشویق شدن و قدردانی شدن زمینه بروزشان فراهم شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، ادامه داد: ما یکسری استعدادهای دیگرهم داریم که باید آنها هم شکوفا شود و ظرفیت این شکوفایی نیز از همین جشنواره ها فراهم می شود.

وی به نکات قابل توجه جشنواره اشاره کرد و افزود: گستردگی، تنوع، حضور مهمانان داخلی و خارجی و شخصیتهای برجسته علمی و فرهنگی و ادبی که دیده میشد از ویژگیهای مثبت این جشنواره بود. این حجم از اسقبال و حضور شخصیتهای برجسته در این جشنواره به یمن و برکت شخصیت و نورانیت حضرت امام رضا(ع) است.

خبرگزاری رضوی

دیدگاهتان را بنویسید