- فرهنگی

افتتاح پاتوق بانوان هنرمند تهران با حضور وزیر فرهنگ

پاتوق بانوان هنرمند تهران صبح امروز، ۱۹ اسفند ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان افتتاح شد.

به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در این مراسم گفت: امیدواریم شاهد رویش نسل جدید از هنرمندان عفیف در این مجموعه باشیم.

وی افزود: باید کار آموزشی برای حوزه هنر به ویژه دختران در قالب‌های نو و رویکردهای جدید صورت گیرد.

استاد دانشگاه تهران ادامه داد: مثل هرکار دیگری من به همکارانم توصیه می‌کنم کار به نتیجه عملی برسد. ما گفت‌وگوهای زیادی انجام می‌دهیم ولی باید به‌صورت هم‌عرض اتفاق افتد.

اسماعیلی ادامه داد: از همت همکار خوبم خانم خادمی و مدیر کل استان تهران بابت پیگیری برای آماده کردن مجموعه خانه دختران ایران تشکر می‌کنم.

وزیر فرهنگ تاکید کرد: دختران هنرآموز نیاز به کارهای تربیتی و کارهای نو دارند و باید این کارها انجام شود.

وی گفت: خانم عبادی هم واقعا یکی از هنرمندان برجسته کشورمان است، من از ایشان تشکر می‌کنم به عنوان یک دختر شهرستانی با علاقه و با عرق میهنی و نکوداشت همه سنت‌هایی که ایرانی‌ها به آن‌می‌بالیم وارد این عرصه شدند و با اعتماد به‌نفس بالا برای جامعه هنری و دختران هنرمند باعث عزت و افتخار شدند.

اسماعیلی ادامه داد: انشالله خانه دختران در اختیار ایشان و گروه هنری‌شان و هنرمندانی از این دست قرار می‌گیرد تا بتوانند کارهای خوب آموزشی، تربیتی و کارهای روبه‌جلو را سامان‌ دهند.

وزیر فرهنگ افزود: امیدواریم سال‌های بعد شاهد رویش نسل جدیدی از هنرمندان خوب و عفیف و با ایمان در این مکان باشیم که هنر را با همان تعبیر امام راحل در مسیر اعتلای آرمان‌ها و نگاه متعالی انقلاب و اسلام به کار گیرند.