- فیلم و سینما

اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گوشی سامسونگ گلکسی A15 منتشر شد

سامسونگ گوشی گلکسی A15 5G با شماره مدل SM-A156E را در ماه دسامبر 2023 عرضه کرد. اکنون برند کره‌ای انتشار نخستین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای این گوشی هوشمند را آغاز نموده است.

این به‌روزرسانی شامل پچ امنیتی ماه فوریه 2024 و همچنین برخی اصلاحات عملکردی برای گوشی است. فریم‌ور جدید از شماره ساخت A156EDXU1AXB8 استفاده می‌کند. پچ امنیتی فوریه 2024 مجموعا 72 مشکل امنیتی را برطرف می‌کند. بعلاوه در فهرست تغییرات به‌روزرسانی اعلام شده که این آپدیت، رفتار عمومی دستگاه را بهبود می‌دهد.

بسته به‌روزرسانی از حجم 252.98 مگابایتی برخوردار بوده و با توجه به گزارش‌های کاربران در رسانه‌های اجتماعی، سامسونگ هم‌اکنون آن‌را در بازار هندوستان منتشر نموده است. با این‌حال به‌روزرسانی جدید بایستی در آینده نزدیک در سایر مناطق جهان نیز قابل دسترس باشد.

کاربران گلکسی A15 5G در صورت عدم مشاهده اعلان آپدیت روی دستگاه خود می‌توانند به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و با لمس دکمه Download and install موضوع را به‌طور دستی بررسی نمایند.

بر اساس گزارش‌های پیشین، سامسونگ هر سه ماه یکبار آپدیت امنیتی جدیدی را برای این دستگاه ارائه خواهد کرد. بنابراین انتظار می‌رود که به‌روزرسانی امنیتی بعدی پیش از ماه مه 2024 منتشر شود.

آی تی سان