- فیلم و سینما

اکران “کاکا” پس از سه سال توقیف

فیلم سینمایی “کاکا” به کارگردانی علی سراهنگ و تهیه کنندگی امیر سمواتی از روز چهارشنبه 19 شهریور در سینماها اکران می شود.

به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی “کاکا” به مدت سه سال اجازه نمایش نداشت و به تازگی پروانه نمایش آن صادر شده است و از ۱۹ شهریور در سینماها اکران می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم که پوستر آن در آستانه اکران عمومی رونمایی شده، آمده است: “حسام مرد شصت ساله‌ای است که با زن جوانی به عنوان همسر دومش و بی خبر از خانواده‌اش ازدواج می‌کند. این مسئله باعث درگیری حسام با پسر و خانواده‌اش می‌شود.

حسین محجوب، مهران احمدی، فرید سمواتیف، رؤیا افشار، رضا اکبرپور، با معرفی شیفته خرم دل، فرانک کلانتر، رها خدایاری بازیگران فیلم کاکا هستند.

عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: علی سرآهنگ، تهیه کننده: امیر سمواتی با مشارکت مرکز سینمایی مستند و تجربی، نویسنده فیلمنامه: علی سرآهنگ، رضا اکبرپور، مدیر فیلمبرداری: مصطفی بافرونی، تدوین: سجاد پهلوان زاده، آهنگساز: مسعود سخاوت دوست، طراح صحنه و لباس: علی نصیری نیا، صدابردار: منصور شهبازی، صدا گذار: علیرضا نکولعل، دستیار تدوین: هرمز فرشی، مدیر تولید: مجید گودرزی، جانشین تهیه کننده: مهدی کارآمد تبریزی، پخش: مؤسسه درخشان آفتاب عالمتاب.

منبع:ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید