- تکنولوژی

بازی جدید استودیو Respawn در دنیای تایتان فال جریان دارد

براساس اطلاعات جدیدی که منتشر شده است، بازی جدید استودیو ریسپاون در جهان تایتان فال قرار خواهد داشت. هرچند که نام بازی جدید مشخص نشده است اما به صورت رسمی اعلام شده که این عنوان، بازی تایتان فال 3 نخواهد بود.

قسمت جدیدی که در پادکست Game Mess Mornings منتشر شده است، جف گراب درباره اتفاقات اخیر استودیو Respawn Entertainment و عناوینی که توسط آن‌ها در حال توسعه است، صحبت کرد. یکی از بازی‌های جدیدی که توسط این استودیو در حال توسعه است، ساخت یک IP اصلی توسط استیو فوکودا (Steve Fukuda)، کارگردان بازی‌های تایتان فال و تایتان فال 2 است. چندین ماه پیش، وینس زامپلا، سرپرست Respawn در مصاحبه‌ای اعلام کرد که فوکودا در حال ایجاد مراحل اولیه یک بازی جدید است اما این بازی، تایتان فال ۳ نخواهد بود.

در طول قسمت اخیر پادکست Game Mess Mornings، جف گراب درباره مشکلاتی که شرکت EA با آن مواجه شده و لغو توسعه بازی اول شخص شوتر جنگ ستارگان که در رابطه با شخصیت مندلورین بوده است، صحبت کرد. اطلاعات مربوط به بازی جدید، مشخص نشده و کسی از جزئیات این بازی باخبر نیست اما براساس گفته‌های گراب، بازی‌ای که فوکودا در حال توسعه آن است، در دنیای تایتان فال قرار خواهد داشت.

گراب در پادکست خود اعلام کرد که بازی بدون عنوان بعدی استیو فوکودا، در حال ساخت است و اعضای تیم توسعه در حال گسترش است. هرچند که هنوز اطلاعات جامعی در رابطه با این بازی در دسترس نیست اما مطمئن است که در جهان تایتان فال قرار خواهد داشت.

او بیان کرد که صحت حضور این بازی در دنیای تایتان فال تایید شده است اما به دلیل اظهار نظر رئیس استودیو ریسپاون در رابطه با عدم ساخت نسخه سوم بازی تایتان فال، مشخص نیست که داستان بازی به چه صورت خواهد بود.

چندی پیش اخباری مبنی بر توسعه یک بازی جدید به نام تایتان فال لجند منتشر شد اما این بازی هرگز به مرحله معرفی رسمی نرسید و توسعه آن متوقف و ساخت آن کنسل شد؛ این بازی که به عنوان یک اثر شوتر اول شخص در دنیای Apex Legends حضور داشت، هرگز به مرحله انتشار نرسید. آیا خبر ساخت یک بازی جدید در دنیای تایتان فال می‌تواند نشانه‌ای از توسعه دوباره این عنوان باشد؟

insider-gaming.com