- اجتماعی

با کشف حجاب های سازمان یافته شده برخورد قاطع خواهد شد

رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان پاکدشت؛
 

با حضور اعضای ستاد امربه معروف و نهی از منکر این ستاد به میزبانی سپاه حضرت ثامن الحجج (ع) تشکیل جلسه داد .

در این نشست که با هدف هم اندیشی و برنامه ریزی در خصوص بهبود وضعیت عفاف و حجاب در شهرستان برگزار شد حجت الاسلام جوکار امام جمعه و رئیس ستاد شهرستان با انتقاد به وضعیت نابسامان حجاب در سطح شهرستان تاکید کرد : شورای تامین شهرستان و قرارگاه عفاف و حجاب متولی اصلی ساماندهی به این ناهنجاری اجتماعی و جرم مشهود هستند.

جوکار در ادامه این نشست تصریح کرد: با کشف حجاب های سازمان یافته برخورد قاطع شود و دادستانی و ضابطین قضایی با قید فوریت به این موضوع ورود کنند.

حجت الاسلام جوکار با تاکید بر مردمی سازی اقدامات ستاد امربه معروف و نهی از منکر خاطر نشان کرد : در این جلسه مصوباتی مبنی بر جذب نیروهای مردمی و آموزش و سازماندهی در نظر گرفتیم که آموزش های لازم را در راستای ماموریت های ستاد بر عهده خواهند گرفت.

در این جلسه سرهنگ درویش متولی فرمانده سپاه و جانشین ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان پاکدشت برنامه ریزی و اقدام هوشمندانه را در برخورد با کشف حجاب وظیفه کلیه دستگاه های اجرایی و فرهنگی دانست و افزود: اگر این هم افزایی در دستور کار همگی ما قرار گیرد و مثل همیشه مردم شریف و دلسوز و دغدغه مند هم پای کار این موضوع بیایند یقیناً این آسیب هم رفع خواهد شد .

گفتنی است اعضای ستاد در این جلسه نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون برنامه های آتی و دستور کار ستاد مطرح نمودند.

خبرگزاری بسیج