- ورزش

تا چند سال آینده به جایگاه اصلی خود در تکواندو باز می‌گردیم

سرپرست هیات تکواندو کرمانشاه به روند رو به رشد تکواندوی کرمانشاه اشاره کرد و گفت: با این روند تا چندسال آینده به جایگاه اصلی خود در تکواندو باز خواهیم گشت.

مسعود حجی زواره  با اشاره به تحولات ماه های اخیر در تکواندو کرمانشاه، اظهار کرد: با اقداماتی که انجام شده و برگزاری منظم مسابقات، شور و اشتیاق خوبی بین خانواده تکواندوی کرمانشاه برپا شده است.

وی افزود: خوشبختانه خانواده ورزشکاران از این اقدامات و تحولات استقبال کرده و راضی هستند و در مجموع شرایط خوبی را پیش رو داریم.

سرپرست هیات تکواندو کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه در حال حاضر سه ورزشکار شاخص ملی پوش در این رشته دارد، عنوان کرد: آرین سلیمی یکی از این قهرمانان است که به کسب سهمیه المپیک پاریس توسط او امیدواریم.

وی تصریح کرد: خانم کوثر اساسه نیز نماینده کرمانشاه در سطح اول تکواندو بانوان کشور است که به دلیل آسیب دیدگی جزیی، طی ماه های گذشته حضورش در سطح  ملی کمرنگ شده، اما بزودی به میادین باز می گردد.

حجی زواره ادامه داد: در بخش تکواندوی ناشنوایان هم خانم شبنم یاری از کرمانشاه عضو تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی است.

وی در بخش دیگری از این گفت و گو با بیان اینکه تکواندو کرمانشاه طی سالهای گذشته با افت و خیزهایی مواجه شده، عنوان کرد: معتقدم تکواندو کرمانشاه در حال طی روند رو به رشد خود است و تا چندسال آینده می‌تواند به جایگاه اصلی خود بازگردد.

هانا خبر