- فرهنگی, فیلم و سینما

تبدیل سینما سپیدرود رشت به مدرن ترین سینمای گیلان در آینده ای نزدیک

سید حسن کاروانکش مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان گیلان طی گفتگویی اظهار نمود: مفتخریم به اطلاع مردم فهیم و با فرهنگ رشت برسانیم، بعد از گذشت ۳ ماه از باز گشایی سینما سپیدرود آمار قابل توجه ای از جذب مخاطب و اکران های باشکوهی که در برخی از سانس ها بیش از ظرفیت سینما بوده را منتشر نماییم.

وی افزود : ظرف این مدت حدود ۱۱۰۰۰ هزار نفر از عزیزانمان مخاطب سینما سپیدرود بوده و این افتخار را نصیب ما نموده اند. همچنین فیلم های اکران شده انفرادی، ابلق، علف زار، بام بالا و جنگ فردا به همراه اکران دو فیلم مستند و هنر و تجربه، نمایش فوتبال جام جهانی و یک شهر آورد از استقلال و پرسپولیس، و نیز فیلم های در حال نمایش (لوپتو، بخارست، پسر دلفینی، ملاقات خصوصی، جزیره فضایی، احضار ۳ ، چپ راست) در کارنامه سه ماهه ما قرار دارد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان گیلان گفت: با اکران همزمان فیلم های خارجی برای نوجوانان و نمایش انیمیشین برای کودکان و در ژانر اجتماعی و طنز برای خانواده‌ها میزبان مردم بودیم.

کاروانکش در پایان گفت: استان گیلان در تمامی عرصه ها پیشتاز بوده و مرکز اولین ها در کشور است. مردم ما همیشه با ظرفیت حداکثری در محیط های فرهنگی و دیگر میادین شرکت نموده اند. از این رو به اطلاع می رسانم در آینده ای نزدیک این سینما با مدرن ترین امکانات نمایش فیلم تجهیز خواهد شد و در تلاش هستیم این امکان در دیگر شهر ها نیز فراهم آید.

 

دیدگاهتان را بنویسید