- فرهنگی

تغییر مکان برگزاری جشنواره شعر قیصر امین پور در گتوند

مکان برگزاری جشنواره شعر در کوچه آفتاب یادمان زنده یاد دکتر قیصر امین پور به علت بارندگی و نامساعد بودن هوا از آرامگاه این شاعر به تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند تغییر کرد.

دبیر برگزاری جشنواره شعر در کوچه آفتاب یادمان قیصر امین پور در گتوند گفت: پیش از این قرار بود این آیین ساعت ۱۶ امروز در آرامگاه این شاعر ملی برگزار شود، که با توجه به اعلام اداره هواشناسی و احتمال رعد و برق، باد و بارندگی، به علت نامساعد بودن هوا به تالار همایش‌های دکتر قیصر امین پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تغییر داده شد.

حمید بهداروندی افزود: آمادگی لازم برای برگزاری این جشنواره وجود دارد و راس ساعت ۱۶ امروز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.وی ادامه داد: قیصر امین‌پور شاعر و استاد فقید دانشگاه از موسسان حوزه هنری و دفتر شعر جوان و در دوره‌ای دبیر شعر هفته‌نامه سروش و سردبیر ماهنامه ادبی – هنری سروش بود.

این شاعر متولد دوم اردیبهشت ۱۳۳۸ گتوند پس از مصدوم شدن در حادثه رانندگی در سال ۱۳۷۸، هشتم آبان ۱۳۸۶ به دلیل اثرات ناشی از این تصادف در بیمارستان دی تهران درگذشت و در زادگاهش گتوند خوزستان به خاک سپرده شد.بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان، شهرستان گتوند در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت ۵.۳ میلیمتر بیشترین بارندگی در استان را داشته است.

صداوسیما

 

دیدگاهتان را بنویسید