- فیلم و سینما

جان سینا و جیسون موموآ در کمدی اکشن «تعطیلات قاتل»

به نقل از ورایتی، برادران وارنر برای بازی در پروژه بلند مدت «تعطیلات قاتل» از بازیگران قوی جثه‌ای چون؛ جان سینا و جیسون موموآ دعوت کرده است و گفته می‌شود که دلیل انتخاب این کمپانی، خنداندن مخاطبان به وسیله قدرت بدنی بالای این دو بازیگر است.

 از جرئیات داستان این فیلم، اطلاعاتی در دسترس نیست و در این میان، برخی از منابع می‌گویند که مجموعه «سریع و خشمگین»، باعث آشنایی جان سینا و جیسون موموآ با هم شده است و در واقع، این دو، از همان زمان به دنبال این بودند که با یکدیگر در پروژه‌ای مشترک همکاری کنند.

مارک و برایان‌گان، فیلمنامه «تعطیلات قاتل» را نوشته اند و جان ریکارد و پیتر سافران تهیه کنندگی این کار را بر عهده دارند.

جیسون موموآ از جمله بازیگرانی است که با ایفای نقش «کال دروگو» در سریال «Game of Thrones» شناخته‌تر شد و همچنین در چندین فیلم در نقش «آکوامن» ظاهر شد.

اخیراً او در فیلم «تل ماسه» با برادران وارنر همکاری داشته است.

جان سینا هم، یکی از بزرگ‌ترین کشتی گیران حرفه‌ای و بازیگر آمریکایی است که در «جوخه خودکشی» و اسپین‌آف «صلح‌ساز» ظاهر شد و گویا، پس از این قصد دارد در فیلم اکشن کمدی «آزادکار» (Freelance) به کارگردانی «پیر مورل» (Pierre Morel) جلوی دوربین برود.

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید