- ورزش

حدادی‌فر: جوان‌های تیم ملی امیدوارم کردند

قاسم حدادی‌فر که تا چندسال پیش خودش پیراهن تیم ملی را بر تن می‌کرد به نسل جدید‌ امیدوار است.

جوانگرایی  در تیم ملی بحثی است که این روزها مطرح است. قاسم حدادی‌فر در مورد پوست اندازی در تیم ملی گفت: در نهایت بخواهم بگویم این موضوع در اختیار سرمربی تیم‌ملی است . فکر می‌کنم نفرات خوبی در این اردو دعوت شدند البته یکی دو نفر جا ماندند ولی مطمئنا آنها هم مد نظر کادرفنی هستند، آینده فوتبال کشورمان در دست همین جوان‌ها است.  نوع بازی ما زیاد با جام ملت‌ها فرق نمی‌کرد اما جای امیدواری بود جوان‌های خوبی اضافه شدند و بیشتر از این هم می‌توانستند در ترکیب اصلی باشند امیدوارم فرصت به آن‌ها برسد و آنها هم بتوانند لیاقت پیراهن را حفظ کنند چون پیراهن ارزشمندی است.

او در مورد بازی با ترکمنستان عنوان کرد: ترکمنستان حریف قدرتمندی نبود البته خیلی تلاش می‌کردند از عقب بازیسازی کنند ولی از لحاظ تکنیکی خوب نبودند ولی در کل شایسته پیروزی بودیم و می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم نقاط ضعفی هم داشتیم که کادر تیم ملی بر آن واقف هستند و انشاالله در بازی برگشت برطرف شود و بتوانیم به راحتی از این گروه صعود کنیم و در مراحل بعدی قدرتمندتر ظاهر شویم چون حریفان دور بعد قوی‌تر هستند و خیلی با برنامه و دیسیپلین وارد زمین می‌شوند.

مربی فوتبال در مورد مصدومیت سردار آزمون گفت: یکی از بهترین بازیکنانمان را  به مدت چند هفته نداریم فکر نمی‌کنم در بازی برگشت با ترکمنستان مشکل ساز شود ولی خودش در باشگاهش از این نظر آسیب می‌بیند چون روند خیلی خوبی داشت  و بعد از پنج شش هفته که برگردد زمان زیادی را از دست می‌دهد تا روند ریکاوری‌اش انجام شود ولی او‌ همیشه ثابت کرده بازیکن بزرگی است و حرفه‌ای فکر می‌کند امیدوارم هرچه زودتر دوران مصدومیت را پشت سر بگذارد و به تیمش و تیم ملی کمک کند. 

او در پاسخ به این سوال که در جام جهانی چه تغییراتی بابد بدهیم تا به موفقیت برسیم گفت: بحث جام جهانی نیست واقعا خیلی خنده دار است بدون هیچ کاشتی برداشت کنیم. اتفاق خاصی فکر نکنم تا جام جهانی بیفتد نمی‌توانیم رویاپردازانه فکر کنیم باید ساختار فوتبالمان را از تیم‌های پایه درست کنیم بعد سخت افزار را درست کنیم فکر می‌کنم فقط نیروی انسانی خیلی قوی داریم تا یک جایی می‌آیند اما بعد هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد در سال‌های اخیر ما در تمام رده‌ها خالی از قهرمانی و جام بودیم و هیچ دستاورد مهمی نداشتیم باید علت یابی شود. علت اصلی‌اش این است سازماندهی و برنامه ریزی نداریم هیچ تفکری نیست.

حدادی‌فر در پایان افزود: برای تیم ملی ‌در راسش کادرفنی و آقای قلعه نویی آرزوی موفقیت می‌کنم. خیلی امیدوار هستیم تیم ملی با آقای قلعه نویی نتیجه بگیرد ولی کارشان خیلی سخت است اما با کار و تلاش و برنامه ریزی هیچ چیز دور از دسترس نیست.

ورزش سه