- هنر

درخشش مجدد پرفروش‌ترین نمایش سال ۱۳۹۵ مشهد روی صحنه

پرفروش‌ترین نمایش سال ۱۳۹۵ مشهد مجدد روی صحنه است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، نمایش بی‌خردان که به کارگردانی کیوان صباغ عنوان پروفروش‌ترین تئاتر سال ۱۳۹۵ مشهد را کسب کرده بود، مجددا روی صحنه نمایش مشهد درحال اجرا است.

 نمایش بی‌خردان روایت‌گر داستان دکتری در دهه هفتاد، در شهری کوچک در آمریکا است که وصیت می‌کند پس از مرگ، برادرزاده‌اش جانشین او شود. در این بین با مسدود شدن جاده عبور و مرور باید مردم با الاغ تردد کنند و برادرزاده دکتر نیز برای رسیدن به شهر باید با الاغ تردد کند که در ادامه مسیر تردد با صاحب الاغ درگیر می‌شود و این درگیری به کل روستا کشیده می‌شود .

کارگردان نمایش بی‌خردان با اشاره به اینکه استقبال از نمایش قابل قبول است عنوان کرد: نمایش بی‌خردان در سال ۱۳۹۵ پرفروش‌ترین نمایش مشهد شده بود و امسال نیز استقبال مخاطبان بسیار راضی‌کننده  است و با اجرا شدن نمایش ظرفیت سالن تکمیل می‌شود.

بلیط فروشی بیشتر به صورت اینترنتی و در سایت گیشات انجام می‌گیرد .

نمایش بی‌خردان هر روز از ساعت ۱۷:۴۵ در سالن اصلی تئاتر مشهد به روی صحنه می‌رود .

ه علیرضا ضیاچمنی، مرتضی ملتـجی، حامد یزدی، سپیده کلالی، دینا مهذب، کوروش رحمانی، دانیال افراسیابی، فرناز معاونیان، حانیه اسماعیل زاده، بهنام آیت‌اللهی، مهدی شالچی، رضا صحرایی، علیرضا شیر افکن، سحر عباس‌نژاد، مهدیه قاسمی، علی ارضی، حامد برومند، رها محرابی، محسن دهقان، پریا ضابطکیا، ایلیا قریشی، محمدمهدی صمدی، ریحانه معین، رضا نیکنام، امیرحسین‌کلهر، میثم پور حسنخانی، الهه درخشانی، مهدیار بیژنی، دانیال بافکر، مرتضی فرازی، عسل محمدپور، مبین میرزایی و محمد امامی از بازیگران این نمایش هستند.

دیدگاهتان را بنویسید