- اجتماعی

دولت به مطالبات کادر درمان توجه داشته باشد

نماینده مردم شاهرود و میامی ضمن بیان اینکه کادر درمان مطالبات زیادی دارند، گفت: عدم پرداخت مطالبات، به کاهش روحیه این قشر منجر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی اصغر خانی در مراسم معارفه رئیس جدید علوم پزشکی شاهرود به میزبانی این دانشگاه، ضمن اشاره به اینکه کادر درمان خالصانه ترین خدمات را به مردم می‌دهند، اظهار کرد: رضایتمندی خوبی در شهرستان‌های شاهرود و میامی از کادر درمان و مجموعه بهداشت و درمان وجود دارد.

وی بابیان اینکه بیمارستان میامی یکی از مهمترین اقداماتی است که در مجموعه بهداشت و درمان در سال‌های اخیر صورت گرفت، افزود: میامی یک درمانگاه ساده داشت که نمی‌توانست نیاز این شهرستان را برطرف کند اما شاهد هستیم که امروز بیمارستان خوبی در این شهرستان استقرار یافته است.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس از راه اندازی بخش قلب به عنوان دیگر اقدام ویژه در شهرستان شاهرود در بخش بهداشت و درمان یاد کرد و گفت: تعیین تکلیف بیمارستان خاتم الانبیا (ص) از دیگر اقداماتی بود که خوشبختانه صورت گرفت و زیرساخت خوب درمانی در شاهرود احیا شد.

خانی با بیان اینکه سابقاً دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بیمارستان خاتم الانبیا (ص) را مانند هووی خود می‌دید اما مدیریت دانشگاه با تغییر این شیوه فکر، راه اندازی بیمارستان را خواستار شدند، تاکید کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته شاهد هستیم که پای بسیاری از پزشکان و متخصصان به این بیمارستان باز شده در صورتی که مدت‌ها این مرکز درمانی رها شده بود.

وی با بیان اینکه بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تجهیزات و پرسنل خوبی داشت که باید از آن در راستای خدمت رسانی به مردم بهره گیری می‌شد، گفت: بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شاهرود امروز به کمک بیمارستان‌های امام حسین (ع) و بهار آمده و فعال شده است.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس ضمن بیان اینکه پرسنل و کادر درمانی ما دارای مطالبات جدی هستند، تاکید کرد: مطالبات بارها و بارها به گوش مسئولان رسیده و هر گاه که برای بازدید از بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنیم شاهد هستیم که مشکلات توسط کادر درمان بیان می‌شود.

خانی با بیان اینکه روحیه بخش درمان و کسانی که در بیمارستان‌ها کار می‌کند باید بالا باشد و یکی از راه‌های این امر، پیگیری مطالبات است، افزود: بهترین بیمارستان‌های کشور، وقتی پرسنل با مشکل روبرو باشد، نمی‌تواند بازدهی درستی داشته باشد لذا از وزارت بهداشت درخواست می‌کنیم که مشکل کادر درمان را رفع کند.