- فیلم و سینما

روند ساخت فیلم Ghost of Tsushima همچنان ادامه دارد

«چاد استاهلسکی» (Chad Stahelski) تایید می‌کند اقتباس سینمایی از بازی «شبح تسوشیما» (Ghost of Tsushima) همچنان به صورت جدی ادامه دارد. گفتنی است فیلم Ghost of Tsushima قرار است به صورت کامل با زبان ژاپنی ساخته شود.

تقریباً دو سالی می‌شود شرکت «سونی» (Sony) به ساخت فیلم Ghost of Tsushima چراغ سبز نشان داده و «چاد استاهلسکی»، خالق مجموعه فیلم‌های اکشن «جان ویک» (John Wick) به عنوان کارگردان این اثر انتخاب شده است. گفتنی است هیجان زیادی پیرامون اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی از بازی‌های کامپیوتری وجود دارد و «استاهلسکی» اطلاعات جدیدی درباره اقتباس سینمایی Ghost of Tsushima به اشتراک گذاشته است.

اولین اطلاعات از روند ساخت فیلم Ghost of Tsushima از زبان خالق John Wick

او در مصاحبه جدیدی با رسانه ComicBookMovie اعلام کرد روند ساخت فیلم Ghost of Tsushima به خوبی ادامه پیدا می‌کند. «استاهلسکی» تایید کرد فیلم مذکور «به صورت جدی در حال توسعه است». او توضیح داد با توجه به داستان قوی و شخصیت‌هایی که بازی دارد، تیم سازندگان اطمینان زیادی دارند فیلم مزبور، محتوا بسیار خوبی به نمایش خواهد گذاشت. آن‌ها در حال حاضر بیشتر روی نحوه صحیح حفظ زیبایی‌شناسی بصری بازی تمرکز کرده‌اند. «استاهلسکی» در مورد ارتباط میان بازی Ghost of Tsushima و فیلم سینمایی آن می‌گوید:

من عاشق بازی هستم. داستان «جین ساکای» به‌نظرم با وجود خرده‌داستان‌ها و مضمون‌هایی که دارد، به ضد سامورایی‌ترین فیلم در ژانر سامورایی تبدیل خواهد شد. ماجرایی که «جین ساکای» طی می‌کند یا انتخاب‌هایش در مورد اینکه چه کسی می‌شود و دیگران به چه چیزی نیاز دارند برای من بسیار جالب است. داستان و شخصیت‌های آن بی‌شک چیزهایی هستند که به هیچ وجه نمی‌خواهم از دستشان بدهم.

روند ساخت فیلم Ghost of Tsushima

پیش از این، «چاد استاهلسکی» گفته بود می‌خواهد فیلم «شبح تسوشیما» کاملاً به زبان ژاپنی باشد و شرکت «سونی» موافقت خود را با ایده اعلام کرد. سال گذشته، «تاکاشی داشر» (Takashi Doscher) به عنوان فیلم‌نامه‌نویس اقتباس سینمایی Ghost of Tsushima انتخاب شد. این بازی هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PS4 و PS5 قابل دریافت است. گفتنی است فروش بازی مذکور تا ژوئیه سال گذشته به میزان 10 میلیون نسخه بوده است و تنها یک میلیون نسخه در ژاپن به فروش رفته است.

دیدگاهتان را بنویسید