- فیلم و سینما

شایعه: کیلیان مورفی نقش شرور بازی Far Cry 7 را ایفا می‌کند

یک افشاگر اخیراً ادعا کرده است که بازی «فار کرای 7» (Far Cry 7) در دست ساخت قرار دارد و «کیلیان مورفی» (Cillian Murphy) نقش شرور این عنوان را ایفا می‌کند. کاربری با نام j0nathan مجموعه‌ای از تصاویر را منتشر کرده است که ارتباطی به حضور «کیلیان مورفی» در بازی Far Cry 7 پیدا می‌کند.

سری بازی‌های Far Cry با انتخاب بازیگران سرشناس چندان غریبه نیست. «جیانکارلو اسپازیتو» (Giancarlo Esposito) نقش شرور اصلی بازی Far Cry 6 را ایفا کرد و پیش‌تر، «مایکل ماندو» (Michael Mando) نقش‌آفرینی خاطره‌انگیزی را در قالب شخصیت Vaas در بازی Far Cry 3 به نمایش گذاشت. «کیلیان مورفی» سابقه بازی در نقش‌های شرور در سینما را دارد؛ به عنوان مثال، او نقش «مترسک» (Scarecrow) را در سری فیلم‌های Batman نولان ایفا کرد.

کیلیان مورفی در Far Cry 7

آیا کیلیان مورفی شرور اصلی بازی Far Cry 7 خواهد بود؟

سال گذشته، رسانه Insider-Gaming جزئیات داستانی انحصاری از بازی Far Cry 7 منتشر کرد که بخشی از آن اطلاعات به تصاویر کاربر j0nathan ارتباط می‌یابد. این تصویر به بخشی از عنصر گیم پلی بازی مذکور اشاره می‌کند که قهرمان اصلی داستان برای نجات خانواده خود از فرقه سازمان‌یافته با زمان مبارزه می‌کند. این کاربر قبلاً سابقه افشای سایر اطلاعات شرکت «یوبیسافت» (Ubisoft) را داشته است و انتظار می‌رود این اطلاعات از صحت کافی برخوردار باشد.

«کیلیان مورفی» به دلیل ایفای نقش «جی. رابرت اوپنهایمر» در فیلم سینمایی Oppenheimer، برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در مراسم اسکار امسال شد. او همچنین قرار است در فیلم‌سینمایی «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) ایفای نقش کند که ادامه داستان سریال را روایت خواهد کرد. نظر شما درباره حضور «کیلیان مورفی» در بازی «فار کرای 7» چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سخت افزار