- ورزش

میلان آب پاکی را روی دست عربستان ریخت!

بسیاری از رسانه‌‎های ایتالیایی در چند هفته اخیر از علاقه جدی سرمایه‌داران عربستانی به خرید باشگاه میلان در ماه‌های پیش رو خبر داده بودند. 

گفته شده بود که پیشنهادی وسوسه‌برانگیز و هنگفت از سوی این افراد به دست مدیران و مالک باشگاه میلان رسیده و آنها امیدوار هستند که بتوانند هرچه زودتر مذاکرات برای خرید سهام روسونری را آغاز کنند و به توافق برسند. 

اما کاردیناله که مدیر اجرایی شرکت RedBird است تمامی این شایعات را رد و اعلام کرد که حاضر نیست به این آسانی تسلیم شود و آماده است تا برای مدتی طولانی در راس باشگاه میلان حضور داشته باشد.

او در گفت‌وگو با کوریره دلاسرا در این باره اظهار داشت: «من می‌خواهم در این باره صریح باشم: این خبرها و شایعات همگی اشتباه است. من اینجا هستم تا برای مدتی طولانی بمانم چون کاری برای انجام دادن در این باشگاه دارم. 

 

من تعهد دارم که میلان را به قله سری آ و لیگ قهرمانان برگردانم و تا زمانی که به این نتایج نرسم متوقف نخواهم شد. وقتی هم به این دستاوردها برسم، می‌خواهم دوباره تکرارشان کنم. اجازه نمی‌دهم چیزی حواسم را پرت کند و روی انجام درست کارها متمرکز خواهم ماند. هیچکس اسلحه روی سرم نگذاشته است. شما می‌توانید با استراتژی‌های من مخالفت باشید اما باید بدانید که خودم آنها را ابداع نکرده‌ام.»

ورزش 3