- برندهای برتر, تکنولوژی

هوم پاد اپل با نمایشگر LCD بار دیگر فاش شد

شایعه شده است که اپل درحال کار بر روی یک هوم پاد جدید با نمایشگر LCD لمسی در بالای آن است و ما قبلاً تصاویری از این دستگاه معرفی‌نشده را در سراسر وب مشاهده کرده‌ایم. اکنون، کلکسیونر محصولات اپل، Kosutami، با تصویر جدیدی بازگشته است که بخش دیگری از یکی از نمونه‌های اولیه هوم پاد آینده را نشان می‌دهد.

 

هوم پاد اپل با نمایشگر LCD

در پستی در X، کاربر Kosutami یک جزء از نمایشگر هوم‌پاد را نشان می‌دهد که شامل یک شیشه خمیده بزرگ است که تقریباً تمام سطح بالای بلندگو را می‌پوشاند. این قطعه با نمونه اولیه هوم‌پاد که پیش از این با صفحه‌نمایش LCD خمیده فاش شده بود، مطابقت دارد. به‌عنوان‌مثال، هوم پاد فعلی دارای یک سطح لمسی صاف با LEDهای متعدد برای نشان دادن ترکیب رنگ است.

مدتی است که شایعات درباره ایده هوم‌پاد با نمایشگر توسط اپل بررسی می‌شود. طبق گزارش‌های قبلی، اپل به‌صورت داخلی روی بسیاری از نمونه‌های اولیه هوم‌پاد با نمایشگر کار کرده است، ازجمله نمونه‌ای که شبیه به آمازون Echo Show است. بااین‌حال، با توجه به قطعه‌ای که امروز فاش شده است، به‌نظر می‌رسد نمونه اپل کمتر جاه‌طلبانه خواهد بود، با یک صفحه‌نمایش در بالا برای نشان دادن اطلاعات سریع.

هوم پاد اپل با نمایشگر LCD

هوم پاد اپل با نمایشگر LCD

پیش از این فاش شده بود که نمایشگر هوم پاد آینده می‌تواند اطلاعات اولیه در مورد رسانه درحال پخش در برنامه‌هایی مانند Apple Music و Apple Podcasts را نشان دهد. نمایشگر هوم پاد همچنین می‌تواند اعلان‌های مهمی را نشان دهد که به‌طور بالقوه به کاربران اجازه می‌دهد به تماس‌های تلفنی و پیام‌ها پاسخ دهند.

در همان زمان، کدی که در tvOS 17.4 یافت شد، وجود نمونه اولیه هوم پاد پیشرفته‌تری را تأیید کرد که نمایشگری به اندازه آیپد مینی 6 دارد. مارک گورمن از بلومبرگ نیز می‌گوید که اپل روی هوم پادها با نمایشگر کار می‌کند؛ بااین‌حال، او ادعا می‌کند که عرضه این محصول در سال 2024 بعید است.

تورنج