- ورزش

چه خوب شد کریم بنزما از رئال رفت

 

اشتفان افنبرگ، ستاره سابق بایرن و فوتبال آلمان، معتقد است که جدایی کریم بنزما بهترین اتفاق تابستان برای رئال مادرید بود.

به گزارش “ورزش سه”، کریم بنزما در پایان فصل گذشته و در حالی‌که قراردادش به شکل خودکار بعد از کسب توپ طلا تا 2024 تمدید شده بود، اعلام کرد که جدا می‌شود. کمی بعد او الاتحاد عربستان را به عنوان مقصد بعدی انتخاب کرد. 

رئال اما غیبت ستاره فرانسوی را حس نکرده و تا اینجای فصل فوق‌العاده کار کرده است. جود بلینگام و وینیسیوس توانسته‌اند غیبت بنزما را به خوبی جبران کنند.

1991116

افنبرگ که به عنوان کارشناس بازی رئال-لایپزیش حضور داشت، به اسکای اسپورتس گفت: «رئال تیمی متشکل از بازیکنان باتجربه و استعدادهای جوان و باانگیزه است. یک تیم بی‌نهایت با ارزش و مدعی برای فتح لیگ قهرمانان. وقتی کار گره می‌خورد، رئال تونی کروس و مودریچ را دارد که به خوبی جریان بازی را می‌خوانند و روند کار را عوض می‌کنند. لایپزیش با متوسط سنی 23 سال نمی‌تواند خودش را مدعی بداند. حداکثر تا یک هشتم نهایی و خداحافظ. داستان رئال ولی متفاوت است.»

 
1981811

افنبرگ در مورد جدایی بنزما از رئال گفت: «از نظر من بهترین اتفاق برای رئال جدایی بنزما بود. او رفت و وینیسیوس آزاد شد. من او را حالا باانگیزه‌تر و شاداب‌تر می‌بینم. رئال باشگاهی افسانه‌ای است و می‌داند چطور جای خالی بزرگانش را پر کند.»