- ورزش

کلوپ: یک لحظه هم به جدایی صلاح فکر نکردم

لیورپول برای بازی هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس مقابل لوتون تاون آماده می‌شود. پیش از این بازی لیورپول همچنان به دلیل آدم‌ربایی صورت گرفته برای پدر و مادر لوئیز دیاز در رسانه‌ها مورد توجه است.
اولین سوال از یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در نشست خبری پیش از بازی روز یک‌شنبه درمورد دیاز بود: “اگر او احساس درستی داشته باشد، در این بازی خواهد بود. می‌بینید که او زیاد نخوابیده است. اخبار از کلمبیا کمی ما را امیدوار می‌کند. نمی‌توانم بگویم چه خواهیم کرد. این به خودش بستگی دارد که می‌خواهد بازی کند یا نه.”
نگرانی در مورد صلاح؟
من چیزی در مورد یک پیشنهاد نمی‌دانم. مو اینجاست. من یک لحظه هم به جدایی او فکر نکردم. بله، او اینجاست و فوق العاده خوب بازی می کند. می‌بینید که او از تیم بسیار لذت می برد. او در شرایط خوبی است.”لوتون تاون؟
ن در مورد ورزشگاه آن‌ها شنیده‌ام، هنوز آن را ندیده‌ام. زمینی که قبلاً به آن نرفته‌ام. من مشتاقانه منتظر آن هستم. شنیدم رختکن بزرگ نیست. تنها چیزی که نیاز دارم یک زمین، یک حریف و لیورپول است. این هیجان انگیز است.”
گزینه‌های خط حمله؟
همه آن‌ها واقعاً بازیکنان باهوشی هستند و می‌دانند که نمی‌‌توانند همه بازی‌ها را انجام دهند. نمی‌توانیم شرایط لوئیس را تحمیل کنیم. دست ما نیست. منتظر خبرهای خوب با هم هستیم، بنابراین در حال حاضر تعداد زیادی بازی در راه است. ما سال وحشتناکی را با هم گذراندیم. اکنون وضعیت بسیار مثبت‌تر است. خیلی خوشحالم که تیم واقعا خوبی داریم، اما تیم‌های دیگر هم واقعا خوب هستند.
داروین نونیز؟
زبان انگلیسی او اکنون بسیار بهتر شده است. همه چیز متفاوت است، او در یک لحظه بسیار خوب به سر می‌برد و این هنوز شروع کار است. امیدوارم که ادامه داشته باشد. من از شرایط بسیار خوبی که او می‌تواند به آن برسد، می‌ترسم. بیایید از همین‌جا کار را دنبال کنیم.
بهار