- فرهنگی

برگزیدگان جشنواره «فانوس» و تئاتر «سنگر» در فارس معرفی شدند

در مراسم اختتامیه ششمین مرحله استانی جشنواره ملی «فانوس» و آئین اختتامیه چهارمین جشنواره استانی تئاتر «سنگر» برگزیدگان هر بخش معرفی و تجلیل شدند.

آئین اختتامیه ششمین مرحله استانی جشنواره ملی «فانوس» و آئین اختتامیه چهارمین جشنواره استانی تئاتر «سنگر» امروز، ۲ آبان‌ماه در باغ موزه دفاع مقدس فارس برگزار شد که در آن برگزیدگان هر دو جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

در بخش اول این مراسم از خانواده هنرمند شهید مهدی اثنی‌عشری و احمدرضا مداح، هنرمند جانباز و آزاده و عکاس خبری تجلیل شد. همچنین در این مراسم در بخش جشنواره تئاتر سنگر هم از افشین راعی به خاطر تئاتر «پیاده تا بهشت» و از بهرام میرزایی به خاطر «نمایش ۵۷» تجلیل به عمل آمد.

اصغر گروسی در نمایشنامه‌نویسی با اثر «به وقت مردن»، در تله تئاتر با اثر «چمدان»، تئاتر صحنه‌ای «برای جامعه‌شناسی مرگ»، مسعود احمدی در نمایشنامه‌نویسی آزاد با اثر «جن‌زده زیر لیل»، سید محمود فاطمی در فیلمنامه‌نویسی با اثر «هور»، مجتبی رنجبر با «دوسیب کلید:، در بخش تله تئاتر، کامران آرایش کشکولی در بخش تئاتر خیابانی با اثر «چشم به راه»، زهرا میری با «مادرانه‌تر» در بخش فیلم کوتاه، مجید تجرد با «آزادگان» در بخش مستند و با اثر «نقش جهاد فارس در دفاع مقدس» در بخش سرود دانش‌آموزی، فاطمه مداح در بخش آزاد عکس با نام «عشق به شهید»، سحر نجفی در بخش نقاشی دستی با اثر «پر زیتون»، نگین شاهسونی در بخش نقاشی آزاد با اثر «مدافع حرم و وطن» به عنوان برگزیدگان این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

همچنین راضیه فلاحیان در بخش نقاشی دیجیتال با اثر شهید اسکندری، مهدی پارسایی در مجسمه‌سازی برای زره ایرانی، سیده سمیه انجوی‌نژاد در خوشنویسی نستعلیق با ارائه اثر «رقص‌کنان»، سعید کریمی در بخش پوستر با اثر «جای تو خالیست»، امیرحسین عبادیان در پوستر آزاد با اثری به نام «راز تربت»، محسن کل آرایش در بخش آزاد پوستر و بیلبورد با اثری به نام شهید اسکندری، نازی دشتکیان در بخش پادکست برای اثر «انتظار یار»، لیلا اسراری در بخش نمایشنامه رادیویی برای اثری به نام «برنیزه هلال را دیدم» و وحید رئیسی در موسیقی با کلان در زرم‌آوران نور به عنوان برگزدیدگان ششمین جشنواره ملی فانوس مورد تقدیرقرار گرفتند.

همچنین افشین زارعی و بهرزام میرزایی در بخش تئاتر صحنه‌ای به ترتیب برای پیاده تا بهشت و نمایش ۵۷ به عنوان برگزیدگان تئاتر سنگر مورد تقدیر قرار گرفتند. علاوه بر این‌ها از مریم دهقانی، محمدامین محمدی، مهدی دلال و رضا گردپور به عنوان بازیگران نمایش میشو سوزودکی تقدیر شد.

ایبنا

دیدگاهتان را بنویسید