- فیلم و سینما, ویژه

بهترین سریال های خارجی جدید در سال 2019

در این مطلب قصد داریم به بهترین سریال های خارجی جدید در سال 2019 نگاهی بیاندازیم.

با ما همراه شوید.

 

سریال The Crown ( سریال تاج ) – فصل سوم

سریال The Crown ( سریال تاج ) – فصل سوم

بدون شک اگر سری به تاریخ سینما و تلویزیون بزنید متوجه می‎شوید اهالی سینما علاقه زیادی به ساخت محصولاتی در مورد زندگی سلطنتی و ملکه الیزابت دارند. جالب است در فهرست بهترین سریال های خارجی جدید ما دو سریال دیده می‎شود که در اسم خود کلمه تاج را دارند. در ادامه، به سریال دیگر که جزو بهترین سریال های خارجی جهان است، نیز می‎رسیم.
فیلم‎‌برداری فصل سوم سریال تلویزیونی The Crown (تاج) در اواسط تیر ماه به پایان رسید، ولی مشتاقان داستان سلطنت ملکه الیزابت دوم باید تا شروع سال جدید میلادی صبر می‎کردند. شبکه نت‎فلیکس در سال 2019 فصل سوم این سریال را پخش خواهد کرد و در آن الیویا کلمن در نقش ملکه به سلطنت می‎رسد و پرنس فیلیپ با بازی توبیاس منزیس لقب دوک ادینبورگ را دریافت می‎کند.
در این فصل سال‎های 1964 تا 1970 سلطنت ملکه الیزابت به تصویر کشیده می‎شود و طبق اطلاعاتی که مجله هفتگی بریتانیا یعنی رادیو تایمز منتشر کرده است «این سال‎ها حوادث مربوط به رفع استثمار از آفریقا، تولد پرنس ادوارد و توجه عموم مردم به پرنس چارلز را در بر می‎گیرند.»
اگر به درام های سلطنتی علاقه دارید در فهرست سریال های خارجی برتری که باید در سال 2019 ببینید سریال The Crown را قرار دهید.

 

سریال Peaky Blinders ( سریال پیکی بلایندرز ) – فصل پنجم

سریال Peaky Blinders ( سریال پیکی بلایندرز ) – فصل پنجم

طرفداران سریال های جنایی بدون شک از شنیدن این خبر خوشحال می‎شوند؛ که امسال قرار است ادامه ماجرای کارهای خلافکارانه گروه خانوادگی پیکی بلایندرز را مشاهده کنند. استیون نایت کارگردانی این سریال درام و جنایی را برای شبکه تلویزیونی بی‎بی‎سی بر عهده دارد. هنوز شروع فصل جدید مشخص نشده، ولی در طی همین ماه‎های آغازین سال 2019 شاهد پخش آن خواهیم بود. برخلاف فصل های قبلی که شبکه BBC Two این سریال را نمایش می‎داد، این دفعه شبکه BBC One این کار را بر عهده گرفته است.
طرفداران سریال پیکی بلایندرز خوشحال خواهند شد که اکثر بازیگران اصلی در فصل پنجم دوباره دیده خواهند شد؛ ولی آن‎هایی که امیدوار به دیدن گنگستر افسانه‎ای آل کاپون بودند، ناامید خواهند شد.
استیون نایت در گفتگو با شبکه تلویزیونی Digital Spy بریتانیا گفته است «قرار نیست شخصیتی برای آل کاپون داشته باشیم. قرار نیست، واقعا قرار نیست.»

 

سریال Catherine The Great ( سریال کاترین کبیر )

سریال Catherine The Great ( سریال کاترین کبیر )

شاید بهترین خبر برای مشتاقان بهترین سریال های خارجی جدید در سال 2019 این باشد که شبکه HBO تصمیم گرفته در قالب یک مینی سریال، به بازیگری هنرمند معروف بریتانیایی هلن میرن دوست داشتنی که سابقه بازیگری در نقش ملکه را با فیلم The Queen داشته است، محصولی به اسم Catherine The Great یا کاترین کبیر پخش کند. شبکه HBO در این رابطه گفته است: «چهارمین بخش از این درام تاریخی پایان سلطنت کاترین و رابطه عاشقانه او با رهبر نظامی روسی گریگوری پوتمکین را دنبال می‎کند که به شکل‎گیری آینده اهداف سیاسی روسیه کمک کرد.»

 

سریال Brooklyn Nine-Nine ( سریال بروکلین نه-نه ) – فصل ششم

سریال Brooklyn Nine-Nine ( سریال بروکلین نه-نه ) – فصل ششم

شبکه تلویزیونی آمریکا فاکس پس از پایان پخش فصل پنجم سریال Brooklyn Nine-Nine در اردیبهشت‎ ماه، اعلام کرد ادامه پخش آن را لغو خواهد کرد، خبری که دل بسیاری از طرفداران سریال های کمدی را شکست. اما شبکه NBC با خریدن حق پخش این سریال اعلام کرد که فصل ششم آن را نیز پخش خواهد کرد.
سریال بروکلین نه-نه را باید از بهترین سریال های خارجی جدید در سال 2019 بدانیم که با شروع فصل جدید علاقه‎مندان خود را دوباره با ماجرای کارآگاه جیک پرالتا (با بازی اندی سمبرگ)، کاپیتان ریمند هولت (با بازی آندره بروگر) و سایر اعضای گروه همراه می‎کند تا با حوادث خنده‎داری که برای پاسگاه نود و نهم پلیس نیویورک در بروکلین رخ می‎دهد، سرگرم شوند.

 

سریال Anne ( سریال آن )

سریال Anne ( سریال آن )
سال 2019، سالی عالی برای پخش بهترین سریال های خارجی جدید خواهد بود؛ چون شبکه تلویزیونی ITV بریتانیا مینی سریالی به اسم Anne پخش خواهد کرد. این سریال را با سریال Anne Of Green Gables که توسط نت‎فلیکس پخش می‎شود اشتباه نگیرید. محصول ITV یک درام تلویزیونی 4 قسمتی در مورد «آن ویلیامز» است؛ مادری که پسر خود را در فاجعه ورزشگاه هیلزبورو باشگاه لیورپول در سال 1989 از دست داد.
شروع این سریال بعد از مرگ پسر ویلیامز در ورزشگاه هیلزبورو است. مادر داغداری که Maxine Peake نقش او را ایفا می‎کند و به دنبال اجرای عدالت و فاش‎سازی حقیقتی است که واقعا در مسابقه فوتبال آن روز رخ داده است.
کوین سامپسون، نویسنده این سری و نویسنده رمان صداهای هیلزبورو در این باره گفته است: «مرتبه اولی که با آن صحبت کردم، شدیدا تحت تاثیر اراده و عزم او قرار گرفتم. این سریال در مورد عزت و شرافتی است که خانواده‌اش با گفتن داستان الهام‎بخش او در اختیار ما گذاشته‎اند.»

 

سریال Game of Thrones ( سریال بازی تاج و تخت ) – فصل هشتم

سریال Game of Thrones ( سریال بازی تاج و تخت ) – فصل هشتم
امکان نداشت فهرست بهترین سریال های خارجی جدید در سال 2019 را با نام نبردن از یکی از بهترین سریال های خارجی جهان تمام کنیم. درست حدس زدید منظورمان سریال بازی تاج و تخت ( گیم آو ترونز ) است.
سریالی که از زمان شروع پخش خود در سال 2011 تا الان توانسته است تعداد طرفداران بی‎شماری در تمامی کشورها برای خود به وجود آورد. اگر به آمار بخواهیم نگاه کنیم این سریال رکورددار تعداد بیننده در شبکه HBO است و طرفداران آن برای دیدن آخرین فصل یعنی فصل هشتم در سال 2019 انتظار زیادی کشیده‎اند، پس به حق باید آن را جزو سریال های خارجی برتر تاریخ بدانیم.
انتظاری که امسال به آن پایان داده می‎شود؛ زمانی که زمستان در نهایت به وینترفل می‎رسد. طبق گزارشی که روزنامه ایندیپندنت منتشر کرده است فصل نهایی سریال تاج و تخت در 6 اپیزود پخش می‎شود و مدت زمان هر اپیزود برابر با 80 تا 90 دقیقه خواهد بود.
برایان کوگمان، تهیه‎کننده اجرایی این سریال، در گفتگو با مجله آمریکایی انترتینمنت ویکلی گفته است «داستان فصل نهایی در مورد تمامی شخصیت‎های مختلف و متفاوت سریال است؛ که برای روبه‌رو شدن با یک دشمن مشترک، که مربوط به گذشته آن‎هاست، در کنار هم قرار می‎گیرند تا فردی را مشخص کنند که می‎خواهند با مرگ خاصی روبه‌رو شود.»

 

کلام آخر درباره بهترین سریال های خارجی جدید در سال 2019

یقینا سال 2019 مانند هر سال دیگری با پخش سریال های زیادی همراه خواهد بود؛ اما تلاش کردیم سریال های خارجی برتر را برای شما معرفی کنیم، تا بتوانید در تقویم ذهن خود 2019 را به‌عنوان سالی که در آن بهترین سریال های خارجی جدید پخش می‎شوند، علامت بزنید. نگاهی هم به فهرست 10 سریال خارجی برتر دنیا که هم‌چنان پخش می‌شوند داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید