- فرهنگی

جشنواره ملی سرود فجر تمدید شد

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی سرود فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، معصومه عباسی با اعلام این خبر گفت: با توجه به درخواست و موافقت دبیرخانه جشنواره ملی سرود فجر، این رویداد را با هدف توجه به دستاوردهای خلاقانه هنری و قابلیت‌های ویژه گروه‌های سرود و جمع‌خوانی، نمایش و معرفی نمونه‌هایی از برترین آثار، ایجاد فضای گفت‌وگو و تعامل هنری، ارتقای دانش شنیداری و هنری جامعه نسبت به سرود و جمع‌خوانی و ارتقای کیفیت آثار تولیدی و انتشار آن در قالبی ارزشمند در جامعه تا ۱۰ آذر ماه سال جاری تمدید کرد. 
وی با بیان اینکه جشنواره شامل ۲ بخش رقابتی و جانبی است، افزود: بخش رقابتی جشنواره شامل “گروه‌های سرود، کُر و آکاپلا (اجرای اثر بدون ساز)” و “کتاب، پایان‌نامه و رساله” موضوعات بخش جانبی است که برگزیدگان هر بخش هم معرفی خواهد شد.  
عباسی اظهار کرد: مقاومت و حماسه، ملی، آیینی و آزاد از محورهای جشنواره ملی سرود فجر است. 
وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت‌نام و همچنین ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره به سایت دفتر سرود به آدرس www.soroudiran.com مراجعه کنند. 
معاون هنری و سینمایی اداره کل در پایان از گروه‌های حائز شرایط دعوت کرد در جشنواره ملی سرود فجر شرکت کنند.
 
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر