- صداوسیما

ساخت مجموعه تلویزیونی «سایه‌های رعنا» در شیراز آغاز شد

جواد یزدانی صبح شنبه گذشته در جمع خبرنگاران بیان کرد: با هدف تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف و آشنایی بیشتر مردم با واقفان و خیران بزرگ کشور و همچنین گسترش هرچه بیشتر فرهنگ نوع دوستی و نیک اندیشی، مجموعه تلویزیونی با عنوان “سایه‌های رعنا” به همت سازمان اوقاف و امور خیریه و گروه اجتماعی شبکه دو سیما تولید می‌شود.

او افزود: یکی از اهداف اصلی تولید این مجموعه معرفی واقفان بزرگ استان فارس و آشنایی با خدمات موقوفات درمانی شاخص شهر شیراز است که تولید آن به تهیه کنندگی آقای علی خانی ابیانه و کارگردانی داریوش ارجمندی آغاز شده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه بازیگران و هنرپیشگان متعددی از جمله برخی از بازیگران شیرازی در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش می‌پردازند، گفت: از جمله هنرمندان این سریال «محمود پاک نیت» و «محوش صبرکن» هستند و ضبط برخی سکانس‌های سریال “سایه‌های رعنا” در شهر شیراز با بازی حسین سحرخیز و سلمان فرخنده در موقوفات درمانی شیراز از جمله بیمارستان موقوفه نمازی و بیمارستان مادر و کودک موقوفه شوشتری آغاز شده است و تولید این پروژه به مدت سه روز در شهر شیراز و بیضاء انجام می‌شود.

یزدانی تولید مجموعه “سایه‌های رعنا” برای ۱۳ قسمت تلویزیونی دانست و عنوان کرد: قصه این مجموعه که از شهر گرگان آغاز می‌شود، روایتگر داستان مادری خیر و نیک اندیشی است که به دنبال شناسایی یک موقوفه همسر و فرزنداش راهی سفر به شیراز و آغاز یک سفر معنوی و خودشناسی می‌شوند و طی آن واقفان و خیران بزرگ کشور و از جمله فارس و شهر شیراز آشنا و معرفی می‌شوند.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: مجموعه تلویزیونی “سایه‌های رعنا” در نیمه دوم تیر ماه بر روی آنتن شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران خواهد رفت.

مهر

دیدگاهتان را بنویسید