- تکنولوژی, فیلم و سینما

سازنده فیلم جومانجی اقتباس سینمایی بازی‌های Bendy را می‌سازد

شرکت رادار پیکچرز، سازنده فیلم Jumanji: The Next Level روی اقتباس سینمایی مجموعه بازی‌های Bendy کار می‌کند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت رادار پیکچرز، سازنده فیلم‌های Jumanji (جومانجی) یک اقتباس سینمایی از مجموعه بازی‌های Bendy را تقدیم طرفدارها خواهد کرد. حساب توئیتر بندی در یک توئیت از تولید فیلم جدیدی از این مجموعه خبر داد که کارش را با بازی Bendy and the Ink Machine در سال ۲۰۱۷ آغاز کرد.

اقتباس سینمایی Bendy and the Ink Machine

با اینکه این توئیت شامل تاریخ اکران یا جزئیات دیگری از فیلم Bendy نمی‌شود، به استودیو Joey Drew، سازنده نسخه اول بازی اشاره می‌کند. بازی Bendy and the Ink Machine یک اثری مستقل ترسناک بقامحور است که در سال ۲۰۱۷ روانه بازار شد. درنهایت این بازی با انتشار یک پیش‌درآمد و یک دنباله گسترش یافت و به یک مجموعه تبدیل شد.

بازی Bendy and the Ink Machine بسیار کوتاه بود؛ بنابراین احتمالا استفاده از محتوای داستانی دو نسخه دیگر برای تولید یک فیلم سینمایی ضروری است. این اقتباس سینمایی می‌تواند شامل شخصیت‌های کاملا جدیدی شود که در بازی‌های حضور نداشتند. خوشبختانه به‌نظر می‌رسد که استودیو Joey Drew در تولید این فیلم مشارکت خواهد داشت.

شرکت Radar Pictures در تولید آثار هالیوودی زیادی نقش داشته است. این شرکت بیشتر برای تولید فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) و فیلم Jumanji: The Next Level (جومانجی: مرحله بعدی) شناخته می‌شود. این نشان می‌دهد که اقتباس Bendy می‌تواند بودجه بیشتری نسبت‌به فیلم مشابهی مانند Five Nights at Freddy’s (پنج شب با فردی) داشته باشد که با واکنش‌های متفاوتی از سوی منتقدها مواجه شد.

با اینکه Bendy آی‌پی کوچک‌تری نسبت‌به Five Nights at Freddy’s است، احتمالا همان مسیر فیلم پنج شب با فردی را در پیش می‌گیرد. طرفدارها حدس می‌زنند که اقتباس سینمایی بندی از انیمیشن و لایو-اکشن استفاده کند.

رویداد24