- فرهنگی

معاون وزیر فرهنگ و رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی، بصری وارد خرم‌آباد شد

محمد خزاعی، معاون وزیر فرهنگ و رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی، بصری و هیأت همراه به منظور حضور در جشن مهر سینما در لرستان دقایقی قبل وارد خرم‌آباد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، محمد خزاعی، معاون وزیر فرهنگ و رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی، بصری و هیأت همراه  عصر امروز چهارشنبه (11 آبان) در بدو ورود به فرودگاه مورد استقبال منصور احمدی،‌ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، فرشاد سیفی، سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی و تیمور احمدوند مدیر حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان قرار گرفتند.

 یزدان عشیری، مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی، مهدی آذر پندار، مدیرعامل انجمن سینمای جوان، هاشم میرزاخانی، مدیرعامل مؤسسه سینما شهر، محمدرضا سوقندی، مشاور وزیر در امور ایثارگران  و مدیرکل دفتر حقوقی، عملکرد، امور استان‌ها و مجلس سازمان امور سینمایی، در این سفر، رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی، بصری را همراهی می‌کنند.

شرکت در جشن مهر سینما در سینما استقلال خرم‌آباد و دیدار و گفت‌وگو و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری این سازمان با استاندار لرستان از برنامه‌های سفر محمد خزاعی و هیأت همراه به لرستان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید