- فرهنگی

ممنوع‌الخروجی برخی خوانندگان ارتباطی به فعالیت هنری‌شان ندارد

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ممنوع‌الخروجی برخی از خوانندگان تاکید کرد ممنوع‌الخروجی برخی از این افراد ارتباطی به کار هنری‌شان ندارد.

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره جشنواره فیلم فجر گفت: جشنواره را در سی‌و‌یک استان برگزار خواهیم کرد و در شهرستان‌های غیرمرکز استان نیز پیش‌بینی خواهد شد. نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم داریم که حضور وسیع سینماهای سیّار در این مناطق و کپرنشین‌ها از جمله برنامه‌های جشنواره است.‌ هیچ جشنواره فیلمی در دنیا مثل جشنواره فجر مردمی نیست.‌

وی بیان کرد: از هفته آینده نمایشگاه بزرگ خانواده خوب برگزار خواهد شد. همچنین در دهه فجر کارگروه مد و لباس وزارت ارشاد با همکاری اصناف فعالیت خواهد کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به پانا درباره ممنوع‌الخروجی برخی از خوانندگان، گفت: ممنوع‌الخروجی یک‌ روند قضایی دارد و براساس پرونده‌های قضایی ایجاد می‌شود. ما در وزارت فرهنگ وظیفه خود می‌دانستیم که از همه هنرمندانی که دچار مشکل شدند، حمایت کنیم. ممنوع‌الخروجی برخی از اینها ارتباطی به کار هنری‌شان ندارد ممکن است در یک اجتماعی شرکت کرده باشند یا کار خلاف قانونی اتفاق افتاده باشد، نظام قضایی نیز براساس آن با آن‌ها برخورد می‌کند.

وی اضافه کرد: ما اینها را از خانواده فرهنگ و هنر می‌دانیم و تلاش می‌کنیم در حد امکان مشکلات‌شان حل شود. تعداد بسیاری از افرادی که دچار مشکل شده‌اند با همکاری دستگاه قضایی توانستیم مشکلات این عزیزان را حل کنیم.

خبرگزاری پانا

دیدگاهتان را بنویسید