- فرهنگی

نشست ماهانه هنرمندان موسیقی در فرهنگسرای ارسباران

نشست ماهانه هنرمندان موسیقی شنبه ۶ آبان ماه با چندین اجرای متنوع موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نشست ماهانه هنرمندان موسیقی شنبه ۶ آبان ماه ساعت ۱۸ با چندین اجرای متنوع موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این برنامه دونوازی سه‌تار و تنبک سعید بنی‌هاشم و محمد زارع مقدم/ دونوازی ویلن و تنبک منوچهر سهیلی و مهیار سهیلی/ گروه‌نوازی تنبک گروه میرزاخانی به سرپرستی محمد میرزاخانی/ گروه موسیقی دستگاهی چکاوک به سرپرستی و خوانندگی حسین دهاقین/ گروه پارسی کر به رهبری صابر جعفری و… اجرا خواهد شد.

نشست ماهانه موسیقی با اهدافی چون ایجاد امکان اجرای صحنه‌ای برای جوانان، اجرای موسیقی تجربی، معرفی گروه‌های موسیقی و جوانان بااستعداد در زمینه نوازندگی و آواز، به صورت تک‌نوازی و گروه‌نوازی در ژانرهای مختلف با حضور اهالی و علاقه‌مندان موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. این نشست‌ها از سال ۱۳۹۱ به صورت ماهانه و مستمر در فرهنگسرای ارسباران برگزار شده است. همچنین معرفی کتاب‌ها و آلبوم‌های تازه منتشر شده، رویدادهای پراهمیت موسیقی و… از دیگر برنامه‌های این نشست‌هاست.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست که شرکت در آن برای عموم آزاد و رایگان است، می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.