- فرهنگی

هدف تولید تله فیلم سینمایی «بعد از ظهرهای فعال» تبدیل مدرسه به یک پایگاه تربیتی است

 

مراسم آغاز تولید تله فیلم سینمایی بعدازظهرهای فعال کاری از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی با همکاری صدا و سیمای استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، این مراسم با حضور مدیران کل صدا و سیما، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و صمت خراسان رضوی در دبستان دوره دوم مصلی نژاد حضرت زینب (س) ناحیه۳ مشهدمقدس برگزار شد.

حسین محمدزاده رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان در این مراسم گفت:  تله فیلم سینمایی بعد از ظهرهای فعال فیلمی است دانش آموز محور که با هدف مرتفع سازی خلاءهای تربیتی در بین دانش آموزان در ساعات بعد از مدرسه تولید می شود.

وی افزود: این فیلم بر بعد از ظهرهای دانش آموزان تاکید دارد تا بتوان آن را با ایده های نوین آموزشی و پرورشی به یک زمان مفید تبدیل کرد و از بستر مدرسه به عنوان یک پایگاه تربیتی بهره برد.

محمدزاده گفت: برای نخستین بار است که اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی فیلمی فاخر در این سطح را با همکاری صدا و سیما تولید می کند.

وی افزود: این تله فیلم سینمایی، اهداف، راهبردها و سیاست های تربیتی مناسبی را در چارچوب هایی متفاوت در حوزه تعلیم وتربیت به نمایش می گذارد.

او ادامه داد: این اثر سینمایی سعی خواهد داشت دانش آموزان را با دنیای پیرامون خود آشنا سازد و هوشیاری آنان را نسبت به‌ سواد رسانه‌ ای تقویت بخشد.

محمدزاده خاطرنشان کرد: هدف از ساخت و تولید «بعدازظهرهای فعال» آگاه سازی متولیان امر تعلیم و تربیت در سازگاری با روحیات نوجوانان و پذیرش این امر از سوی خانواده‌ ها با بازتابی مناسب در مواجهه با رفتارهای آنان می باشد .

وی گفت: این فیلم سینمایی به کارگردانی رضازاده با انتخاب بازیگرانی از بین ۴هزار دانش آموز که برای بازی در این فیلم فرا خوانده شده اند تولید می شود و مراحل آن تا آخر آذرماه به پایان خواهد رسید و در زمستان ۱۴۰۲ در سطح کشور به اکران در خواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید