- نمایش خانگی

هر آنچه از فصل دوم سریال The Wheel of Time باید بدانید

اولین فصل از سریال چرخ زمان (The Wheel of Time) در سال ۲۰۲۱ میلادی از سرویس آنلاین آمازون پرایم ویدئو پخش شد، اثری که به دنبال رقابت با سریال‌هایی همچون سریال ویچر (The Witcher) و سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) بود. سریال «چرخ زمان» به هنگام پخشش توانست به موفقیت بسیار بزرگی تبدیل شود و از جمله پربیننده‌ترین سریال‌های سرویس آمازون لقب بگیرد.

سریال «چرخ زمان» که بر اساس مجموعه رمان‌هایی به همین نام ساخته شده و از حضور بازیگرانی برجسته بهره می‌برد، به پربیننده‌ترین سریال تاریخ سرویس آنلاین آمازون پرایم تبدیل شد و همین نیز سبب شد تا برای فصل دوم تمدید شود. با اینکه هنوز فصل دوم سریال نیز پخش نشده اما آمازون تصمیم گرفته تا آن را برای فصل سوم نیز تمدید کند.

سریال «چرخ زمان» اثری حماسی فانتزی است که اتفاقات آن در جهانی خیالی جریان دارد و اقتباسی از رمان‌هایی به همین نام نوشته رابرت جوردن است و این در حالی است که سه رمان آخر را به همراه برندن ساندرسون نوشته است. راف جودکینز ساخت این اقتباس سریالی را در دست داشته و حالا قرار است فصل دوم را برای مخاطبان به نمایش بگذارد. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این اثر آشنا شوید.

عوامل سازنده فصل دوم سریال The Wheel of Time

خالق سریال «چرخ زمان» برای سرویس آنلاین آمازون پرایم، راف جودکینز است، کسی که سابقه ساخت سریال‌های محبوب و مشهوری را در کارنامه خودش دارد. او قبلاً سریال مأموران شیلد (Agents of S.H.I.E.L.D)، سریال چاک (Chuck)، سریال هملاک گروو (Hemlock Grove)، سریال بدترین دشمن خودم (My Own Worst Enemy) را ساخته است. او همچنین نویسنده فیلم آنچارتد (Uncharted) با بازی تام هالند بوده است. راف جودکینز نه تنها خالق سریال «چرخ زمان» است بلکه مدیریت اجرایی آن را نیز در دست دارد.

داستان فصل دوم سریال The Wheel of Time

فصل دوم سریال «چرخ زمان» داستان خودش را از کتاب دوم و سوم این مجموعه رمان تحت عنوان The Great Hunt و The Dragon Reborn اقتباس می‌گیرد اما مسیر دقیق داستان رمان‌ها را دنبال نمی‌کند بلکه برخی از جنبه‌ها و خطوط داستانی سریال با کتاب متفاوت است. فصل دوم سریال فانتزی و حماسی «چرخ زمان» ادامه اتفاقات فصل اول سریال را در پیش می‌گیرد.

در پایان فصل اول، راند و مویرین به دنبال چشم جهان بودند و برخوردی مرگبار با دارک وان داشتند و این در حالی بود که دیگر افراد گروه نیز با فال دارا همراه شدند تا بتوانند در مقابل دارک وان مبارزه کنند. راند با کمک توتمی که مویرین به او می‌دهد، بر دارک وان غلبه می‌کند اما در نهایت تصمیم می‌گیرد تا سفرش را تنهایی آغاز کند و مویرین را پشت سر رها می‌کند. فصل دوم سریال «چرخ زمان» قرار است ادامه این نقطه اوج بسیار سوال‌برانگیز و مهیج را در پیش بگیرد و اتفاقات پس از آن را به نمایش بگذارد.

بازیگران فصل دوم سریال The Wheel of Time

سریال «چرخ زمان» به‌خاطر بازیگران متنوع و گسترده خودش شهرت دارد و در رأس آن‌ها نیز برنده جایزه امی و گلدن گلوب یعنی رزمند پایک قرار دارد که نقش شخصیت مویرین دامودرد را بازی می‌کند، یک جادوگر و عضو فرقه بلو آجه که به دنبال پیدا کردن اژدهای دوباره متولد شده است.

از جمله دیگر بازیگرانی که در فصل دوم سریال «چرخ زمان» نیز نقش‌آفرینی خواهند کرد می‌توان به دنیل هنی در نقش لن ماندراگورن، جوشا استرادوفسکی در نقش راند الثور، مارکوس روثرفورد در نقش پرین آیبارا، مادلین مدن در نقش یوجین الوره، زوئی رابینز در نقش نیانیو المیرا، کیت فلیتوود در نقش لیاندرین گویرال، پریانکا بوس در نقش آلانا موسوانی، سوفی اوکندو در نقش سیوآن سانچه، کیت الکساندر در نقش مین فارشاو و حامد انیماشاون در نقش لویال اشاره کرد. اکثر بازیگران فصل اول در فصل دوم حضور خواهند داشت البته با یک تغییر. در فصل دوم بارنی هریس در نقش مت کاثون حضور نخواهد داشت و به جای او، دونال فین این نقش را بازی خواهد کرد.

بازیگران جدیدی نیز قرار است در فصل دوم به جمع بازیگران سریال «چرخ زمان» اضافه شوند که شامل سیارا کاونی در نقش الین تراکاند، آیولا اسمارت در نقش آیوندها، میرا سیال و ناتاشا اوکیف در نقش‌های نامشخص است.

تاریخ پخش فصل دوم سریال The Wheel of Time

پخش فصل دوم سریال «چرخ زمان» قرار است از تاریخ 1 سپتامبر سال 2023 میلادی (۱۰ شهریور ۱۴۰۲) از سرویس آنلاین آمازون پرایم ویدئو شروع شود.

فوتفان

دیدگاهتان را بنویسید