- ورزش

احتمال تحریم بارسلونا توسط یوفا بابت پرونده نگریرا

بارسلونا نسبت به هرگونه تخلف بابت پرونده انریکه نگریرا، ادعای بی‌گناهی کرده است اما احتمال تحریم آن‌ها توسط یوفا در ماه ژوئن وجود دارد.

به گزارش آاس، آخر این هفته، بارسلونا می‌تواند با کسب پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید، صعود خود را به لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده قطعی کند؛ با این حال باید دید آیا بلوگرانا اجازه بازی در رقابت‌های اروپایی فصل آینده را خواهد داشت یا نه. ماه گذشته، یوفا اعلام کرد که به دقت در حال تحقیق در پرونده انریکه نگریرا است و در صورت احراز تخلف از جانب بارسا، جریمه‌های سنگین و گوناگونی نیز در انتظار این تیم خواهد بود.

آاس اضافه می‌کند که خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا ضمن ادعای بی‌گناهی، از یوفا درخواست کرده است که هرگونه تحریم احتمالی را به بعد از صدور رأی دادستانی موکول کند؛ اما یوفا قصد دارد تحریم‌های احتمالی خود را تا ماه ژوئن، بعد از زمانی که ثبت نام تیم‌ها برای رقابت‌های اروپایی فصل بعد انجام می‌شود (12 می)، اعمال کند؛ بنابراین اگر تحریم‌های یوفا،  شامل عدم صدور جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپای سال بعد برای آبی‌واناری‌ها باشد، باشگاه کاتالانی فرصت ثبت نام دوباره نداشته و حتی اگر به این حکم اعتراض کند و برنده شود نیز، نهایتاً خسارت مالی دریافت خواهد کرد.

پارس فوتبال

دیدگاهتان را بنویسید