- نمایش خانگی

بازیگر نقش اوترد در آخرین پادشاهی

الکساندر دریمون بازیگر نقش اوترد در آخرین پادشاهی می باشد.

بازیگر نقش اوترد در آخرین پادشاهی را بیشتر بشناسید. در ادامه با ما همراه باشید تا با زندگی نامه بازیگر نقش اوترد در آخرین پادشاهی بیشتر آشنا شوید. الکساندر دریمون بازیگر نقش اوترد در آخرین پادشاهی می باشد.

آخرین پادشاهی یک سریال داستانی تاریخی بریتانیایی است که بر اساس مجموعه رمان‌های «داستان‌های ساکسون» از برنارد کورنول (Bernard Cornwell) ساخته شده است. توسعه‌دهنده و پدید‌آورنده‌ی این سریال، استیون بوچارد (Stephen Butchard) است. فصل‌های اول و دوم سریال The Last Kingdom توسط شبکه BBC Two روی آنتن رفت اما بعد بخاطر هزینه‌های بالا، این شبکه حقوق سریال را به نتفلیکس واگذار کرد و بنابراین، سه فصل پایانی سریال آخرین پادشاهی توسط شبکه نتفلیکس در اختیار بینندگان قرار گرفت. همچنین دنباله‌ای برای این سریال با نام Seven Kings Must Die در قالب یک فیلم بلند ساخته شده و قرار است توسط نتفلیکس منتشر شود. 

اوترد یک جنگجو است که از یک ساکسون نجیب به دنیا آمد و وارث قانونی سرزمین اجدادی خود ببانبورگ بود. با این حال، زمانی که دانمارکی ها به او حمله کردند و پدرش را کشتند، او را ربودند تا به عنوان خدمتکارشان کار کند و زندگی از او ربوده شد. با گذشت زمان، آنها به اوترد وابسته شدند و او را به عنوان یکی از خود پذیرفتند.

وقتی اوترد مجبور شد به پادشاه فقید آلفرد خدمت کند، اوضاع برای او پیچیده شد، زیرا بارها و بارها باید با این واقعیت روبرو می شد که بین دو جهان با هر دو ارتباط ساکسونی و دانمارکی در حرکت بود. با گذشت زمان، او به طور فزاینده ای به سمت ساکسون ها حرکت کرد و نقش مهمی در حفظ پادشاهی آلفرد و پسرش، ادوارد – پادشاه کنونی داشت.

بیوگرافی مختصر الکساندر دریمون بازیگر نقش اوترد در آخرین پادشاهی

الکساندر دریمون (متولد الکساندر دوتش؛ ۷ فوریه ۱۹۸۳) بازیگر آلمانی الاصل است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش اوترد از ببانبرگ در مجموعه تلویزیونی آخرین پادشاهی (2015-2022) شناخته شده است. دیگر نقش‌های برجسته دریمون در کریستوفر و نوعش (2011) و داستان ترسناک آمریکایی: کاون (2013-2014) بود. دریمون همچنین در فیلم مقاومت در جنگ جهانی دوم ظاهر شد. او به زبان های آلمانی، انگلیسی و فرانسوی مسلط است.

افکارنیوز

دیدگاهتان را بنویسید