- تکنولوژی

ایرباد بی‌سیم Nothing Ear و ناتینگ Ear (a) معرفی شدند

شرکت ناتینگ از ایرباد بی‌سیم Nothing Ear و Nothing Ear (a) رونمایی کرد. Nothing Ear به‌عنوان یک ایرباد پرچمدار، جانشین Ear (2) سال گذشته شده، در حالی‌که Ear (a) یک مدل مقرون‌به‌صرفه‌‌تر است. ناتینگ همچنین ChatGPT را در ایربادهای جدید خود ادغام کرده که به شما اجازه می‌دهد تا این هوش مصنوعی را با یک ضربه فرا بخوانید.

مشخصات Nothing Ear

ناتینگ ایر مجهز به درایورهای دینامیکی 11 میلی‌متری با دیافراگم سرامیکی برای ارائه صداهای بلند غنی‌تر و واضح‌تر و همچنین دو دریچه اضافی برای بهبود جریان هوا است. این ایرباد از LHDC 5.0 و کدک LDAC برای پخش صدای با بیت‌ریت بالا پشتیبانی می‌کند و یک الگوریتم بهبودیافته Smart ANC برای بررسی خودکار نشت نویز و تنظیم ANC دارد.

این ایرباد بی‌سیم همچنین امکان شخصی‌سازی فوق‌العاده‌ای را به لطف اکوالایز پارامتریک در اپلیکیشن Nothing X ارائه می‌دهد. این ایرباد از طریق بلوتوث 5.3 یا Fast Pair گوگل و Swift Pair مایکروسافت با دستگاه‌های دیگر جفت می‌شود. همچنین از یک میکروفون جدید با فناوری Clear Voice Technology برای دریافت بهتر صدا و تماس‌های واضح‌تر استفاده شده است. عمر باتری این ایرباد برابر با 8.5 ساعت در حالت بدون ANC (5.2 ساعت با ANC) و 40.5 ساعت با کیس شارژ است. این ایرباد از شارژ سیمی USB-C و شارژ بی‌سیم تا 2.5 وات در شارژرهای سازگار با Qi پشتیبانی می‌کند.

تازه‌ترین ایرفون ناتینگ در رنگ‌های سفید و مشکی با قیمت 149 دلار عرضه می‌شود و پیش‌سفارش‌ آن از امروز شروع شده و فروش آن برای 22 آوریل برنامه‌ریزی شده است.

ناتینگ Ear (a)

Nothing Ear (a) اکثر قابلیت‌های کلیدی نسخه Ear را حفظ کرده و دارای درایورهای دینامیک 11 میلی‌متری و قابلیت پشتیبانی از ANC و LDAC است. ایر (a) دارای طراحی کمی متفاوت با کیس مستطیلی است و یک رنگ زرد روشن در کنار رنگ‌های سفید و مشکی دارد.

بقیه مشخصات آن به‌جز اکوالایزر حرفه‌ای و دیافراگم سرامیکی، مثل ایرباد گران‌تر Nothing Ear است. عمر باتری Ear (a) برابر با 9.5 ساعت در حالت ANC خاموش (5.5 ساعت با ANC) و تا 42.5 ساعت با در نظر گرفتن کیس شارژ است. در این ایرباد فقط شارز سیمی از طریق USB-C وجود دارد.

این ایرباد نیز با قیمت اقتصادی 99 دلار به فروش می‌رسد تا رقیبی برای گلکسی بادز FE سامسونگ باشد.

فارنت