- هنر

بازگشت جاستین بیبر به صنعت موسیقی پس از بیماری خطرناک!

جاستین بیبر پس از لغو ناگهانی کنسرت‌های خود بار دیگر به همراه Skrillex در استودیو مشغول به آماده‌سازی آلبوم جدید خود است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جاستین بیبر ماه‌ها پس از لغو تور جهانی خود به نام «عدالت» به دنیای موسیقی بازمی‌گردد.

این ستاره 28 ساله کانادایی تصمیم داشت تا بخش بزرگی از سال 2022 و اوایل سال 2023 را مشغول به اجرا زنده بگذراند.

 

با این حال، او تمام کنسرت‌هایش پس از اجرای 4 سپتامبر 2022 خود در ریودوژانیرو تا مارچ امسال را لغو کرد. جاستین در همان زمان فاش کرد که برای تمرکز بر سلامتی خود مدتی را به تنهایی و دور از توجهات خواهد گذراند.

با این حال طرفداران به زودی دوباره صدا این خواننده محبوب را در همکاری جدید خود با Skrillex خواهند شنید!

 

جاستین و این آهنگساز که نام واقعی‌اش سانی مور 35 ساله است، در سال 2015 آهنگ موفق Where Are You Now را به کمک یکدیگر ساختند.

منبعی نزدیک به جاستین بیبر مدعی شده است که با وجود به دور بودن این خواننده سبک پاپ از دید عموم، او تمام زمان خود را در استدیو و در حال تولید موسیقی‌های جدید گذرانده است.

در حالی که Skrillex دومین آلبوم خود با عنوان Quest For Fire را در همین هفته منتشر کرده است، انتظار می‌رود که این آهنگساز سومین آلبوم خود را نیز به زودی منتشر کند.

این آلبوم که Don’t Get Too Close نام خواهد داشت یک همکاری دیگر از این دو ستاره را به همراه خواهد داشت.

هفتمین آلبوم جاستین بیبر

جاستین نیز به سختی در حال کار بر روی آلبوم هفتم خود است. او برای تمرکز هرچه بیشتر بر روی موسیقی خود، شانس اجرا در فستیوال Coachella را رد کرده است. به احتمال زیاد این خواننده پس از انتشار آلبوم خود، در سال 2024 به این فستیوال موسیقی بازگردد.

جاستین با لغو کنسرت‌های خود در سال گذشته طرفداران را نگران وضعیت سلامتی خود کرد. او در همان زمان با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد: «اوایل امسال، من در مورد نبردم با سندرم رمزی هانت صحبت کردم.

به دلیل این بیماری صورتم تا حدی فلج شده بود. به گزارش وقت صبح در نتیجه این بیماری موفق نشدم تا به تور عدالت را در آمریکای شمالی به پایان برسانم.

پس از استراحت و مشورت با پزشکان، خانواده و تیمم، برای ادامه این تور به اروپا رفتم. این شش اجرا من را بسیار خسته کرد.

 

آخر هفته گذشته در ریو اجرا کردم. اما پس از خروج از صحنه، خستگی بر من غلبه کرد و متوجه شدم که اکنون باید سلامتی خود را در اولویت قرار دهم.

به همین دلیل تا اطلاع ثانوی تور جهانی‌ام را متوقف خواهم کرد. حال من خوب است، اما به زمان نیاز دارم تا استراحت کنم و بهتر شوم.»

بیانیه بعدی که توسط این خواننده منتشر شد نشان داد که او بقیه تور جهانی خود را به طور کامل لغو کرده است.

وقت صبح

دیدگاهتان را بنویسید