- اجتماعی

برخی از کارها و فعالیت های بهزیستی با هیچ معیار و مقیاسی قابل سنجش نیست

۲۲تیرماه به همت معاونت مشارکتهای مردمی بهزیستی البرز و با حضور محمدی فلاح مدیرکل بهزیستی استان ،دکتر آل عوض مشاور فرهنگی استاندار البرز، علی حاج کاظم مشاور ویژه استاندار در امور زندان‌ها و سایر مسئولین استان و خیرین ارجمند مراسمی ویژه خواهران و برادران مقیم در مراکز تحت نظارت بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ طی این مراسم خواهران و برادران مقیم در مراکز تحت نظارت بهزیستی در کنار هم حضور یافته و ساعاتی را درکنار یکدیگر گذرانده و با هم دیدار کردند. 

در این مراسم که به مناسبت عید سعید قربان و سعیرغدیرخم و فرارسیدن گرامیداشت هفته بهزیستی برگزار شده بود، اجرای برنامه های فرهنگی،شاد و مفرح از جمله اجرای مولودی خوانی به مناسبت دهه ولایت ،سرود سلام فرمانده توسط فرزندان مرکز ، موسیقی کودک ،تقدیر از فرزندان سادات، مسابقه و برش کیک و اهداء جایزه همراه بود.

«وجیهه محمدی فلاح» در این مراسم طی سخنانی با تبریک دهه امامت و ولایت و آغاز هفته بهزیستی گفت : از همه همکاران معاونت مشارکتهای مردمی که این گونه مراسم معنوی و زیبایی را خلق کردند تشکر مینمایم زیرا برخی از کارها و فعالیت های بهزیستی از جمله همین مراسم با هیچ معیار و مقیاسی قابل سنجش نیست و البته کار در بهزیستی بسیار فرسایشی و طاقت فرساست اما وقتی ما به این مراسمات پا میگذاریم احساس آرامش عجیبی به ما دست میدهد و احساس میکنیم سرمایه معنوی عظیمی را در کناراین عزیزان بدست آورده ایم.خداوند را بخاطر این فرصت مغتنمی که در اختیار ما گذاشته است شکرگزارم.

وی افزود : امیدوارم که همیشه بتوانیم در خدمت رسانی به جامعه هدف پیشرو باشیم و بسیار سپاسگزارم از خیرین و نیکوکاران عزیزی که همیشه در کنار فرزندان ما در مراکز شبانه روزی هستند امیدوارم خداوند توفیق خدمت به این کودکان را به همه مردم سرافراز کشورمان عنایت فرمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید