- فرهنگی, هنر

برگزاری مسابقه بین‌المللی عکاسی حرفه‌ای با عنوان پروژه‌های شهری

مسابقه بین المللی حرفه‌ای عکاسی با محوریت پروزه های شهری به همت دبیرخانه جشنواره بین المللی نوآوری شهری گوانجو چین برگزار شد.

رئیس گروه همکاری‌های بین‌المللی علمی تخصصی شهرداری مشهد گفت: جایزه بین‌المللی نوآوری شهری گوانگجو به دنبال عکس‌هایی است که مسیر توسعه شهری را به تصویر می‌کشند. آثار منتخب قرار است در دهمین سالگرد جایزه گوانگجو، طی نمایشگاهی به همین منظور نمایش داده شود.

حمید رضا اصفهانی‌زاده گفت:  برگزار کنندگان جشنواره بر این باور هستند که شهر‌ها پر از خاطرات هستند و روند توسعه شهر در طول زمان به نوعی در منظر شهری حک می‌شود، برای مثال، نوسازی یک ساختمان قدیمی، راه اندازی راه‌آهن جدید، ایجاد فضای سبز و بهره‌برداری از خدمات عمومی نوآورانه از این جمله هستند. جشنواره قصد دارد تا این تغییرات تدریجی شهری را که توسط شهروندان یک شهر در قالب عکس، مستند شده‌اند را به نمایش گذاشته و برترین‌ها را معرفی کند.

او گفت: از شهروندان، پیمانکاران، مدیران و دست‌اندرکاران پروژه‌های شهری خواسته می شود  تا با انتخاب و ارسال عکس‌های مبتکرانه، خلاقانه و هنری خود به ترسیم رشد و توسعه شهری مشهد در عرصه بین‌االملل کمک کنند.

رئیس گروه همکاری‌های بین‌المللی علمی تخصصی شهرداری مشهد گفت: آخرین مهلت ارسال آثار ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۱ بوده و همه علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن دبیرخانه منطقه‌ای متروپلیس در گروه همکاری‌های بین‌المللی علمی تخصصی به شماره ۳۸۴۹۰۰۱۸ یا ۳۸۴۹۰۰۱۹ تماس  بگیرند یا از طریق ارسال پیامک به شماره موبایل ۰۹۰۵۵۳۱۳۰۳۸ اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید