- فرهنگی, فیلم و سینما

برگزاری نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس موبایلی با عنوان «آرمان»

نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس موبایلی با عنوان «آرمان» در دو بخش دانش آموزی و غیر دانش آموزی ۱۳ و ۱۴ آبان ماه امسال در قم برگزار میشود.

نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس موبایلی با عنوان «آرمان» در دو بخش دانش آموزی و غیر دانش آموزی ۱۳ و ۱۴ آبان ماه سال جاری مصادف با روز دانش آموز و روز فرهنگ عمومی در قم برگزار میشود.

این جشنواره با هدف افزایش همبستگی و اتحاد نوجوانان و جوانان با حاکمیت، بهبود ارتباط میان دستگاه‌های اجرایی و نسل جوان از طریق شناخت چالش‌های موجود در ارتباط با جوانان، معرفی راه‌های تعامل با جوانان و الگوی ارتباطی با نسل جوان و شناخت ظرفیت‌های جامعه ایرانی برای عبور از چالش‌ها از نگاه جوانان اقدام به فراخوان دریافت آثار نموده است.

محور‌های قابل طرح در جشنواره شامل جوانان و سبک زندگی، چالش‌های جوانان و نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰، راه‌های تعامل و تعریف الگوی ارتباطی با جوانان، سبک زندگی ایرانی اسلامی، نقد اجتماعی، معضلات جوانان با خانواده و اشتغال جوانان می‌باشد.

جشنواره آرمان با همکاری وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش توسط موسسه مردم نهاد پویشگران علم برگزار خواهد گردید.

صداوسیما

دیدگاهتان را بنویسید